Oglasno sporočilo
Objavljeno: 15.7.2019

Tri komponente za uspešno digitalizacijo v malih in srednjih podjetjih

Digitalizacija poslovanja ni nič novega, pa vendar so njeni izzivi dnevna tematika pri vodenju podjetij. Še posebej to velja za mala in srednja podjetja, v katerih običajno za ta namen ni dovolj usposobljenega kadra, sredstva pa precej omejena. Spuščanje v projekt na področju digitalizacije se zdi zato precej tvegano početje, ki se lahko časovno zavleče in porabi veliko sredstev za učinek, ki je viden zgolj na papirju.

Tomaž Vidonja, direktor trženja in razvoja kupcev, Eurocon d.o.o.

Danes se praktično vsako podjetje že spogleduje z digitalizacijo in celo več, mnoga ocenjujejo, da so na visoki stopnji digitalizacije ali pa vsaj nekje v sredini. Drži tudi, da enotnega razumevanja, kaj je digitalizacija in kako jo meriti, ni. A to je ravno ključ do uspeha, saj mora imeti digitalizacija pozitivne učinke za vas, vaše stranke in vaše zaposlene. To je tisto glavno merilo.

Kaj pa so trije glavni elementi uspešne digitalizacije?

Zakaj: Kupci in stranke

Najuspešnejši primeri podjetij, ki so se digitalizirala, kažejo, da se je potrebno digitalizacije lotiti pri kupcih, strankah in vaših partnerjih. Od tam prihaja vaš prihodek in tam ga lahko še povečate. Pri njih in njim rešujete njihove težave in njim zadovoljujete potrebe. Če boste v pogovorih in kontaktu z njimi gledali na priložnosti tudi z »digitalnimi očmi«, boste ugotovili, da je novih poslovnih priložnosti, pogosto tudi z višjo dodano vrednostjo več, kot jih boste sposobni realizirati.

Kaj: Tehnologije in drugi viri

Na prvi pogled se pri digitalizaciji vse vrti okoli podatkov, interneta stvari (IoT), »blockchaina«, 5G, umetne inteligence (AI), ERP, MES in drugih informacijskih tehnologij, ki pa so uporabne le, če veste kaj želite doseči. Vložki v digitalizacijo so lahko precejšnji in je zato ključno, da poznate donosnost in učinke. Le tako boste tudi vedeli v katere tehnologije vlagati in koliko finančnih sredstev, ljudi in časa bo potrebnih za uspešno digitalno preobrazbo, ki se bo pokazala tudi v številkah in bilancah.

Kako: Izvedba – digitalizacija je etapna dirka in vaš vsakdanjik

Čarobne paličice pri izvedbi ni, pa tudi zlatega pravila ne. Vaše cilje, ki so vam jih pomagali postaviti vaši kupci in stranke, je potrebno doseči. Vaš celoten projekt digitalizacije naj bo zato razdeljen v manjše, dva do tri mesečne etape, ki imajo jasen in merljiv cilj ter določena in obvladljiva sredstva. Vključite se v ekosisteme za digitalizacijo in pospešite krivuljo učenja. S tem boste pomembno zmanjšali tveganja in stroške ter pospešili izvedbo.

Več na spletni strani podjetja Eurocon d.o.o.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Tesla na testu avtonomne vožnje zapeljala mimo šolskega avtobusa in trčila v otroško lutko

    Na testiranju organizacije The Dawn Project so se pokazale alarmantne pomanjkljivosti sistema Tesla Full Self‑Driving (FSD). 

    Objavljeno: 16.6.2025 14:00
  • Kitajci so ameriške sankcije obšli s kovčki diskov

    Ker za kitajska podjetja veljajo stroge omejitve pri nakupih najzmogljivejših čipov, ki so uporabni za trening umetne inteligence, so se tamkajšnja podjetja znašla na zelo staromodni način. Umetno inteligenco trenirajo v Maleziji, kjer so čipi na voljo, le podatke je treba prinesti do tja. In spet se je izkazalo, da je v starem vicu o samokolnici diskov kot najhitrejšem načinu prenosa podatkov nemalo resnice. Temu pravimo tudi sneakernet.

    Objavljeno: 17.6.2025 10:00
  • Android 16 je tu!

    Za zdaj še brez novega videza.

    Objavljeno: 10.6.2025 14:00 | Teme: google, android
  • Uvodnik: Od pingponga do vojne

    Več kot 50 let je že tega, kar je nekdo spisal prvi računalniški virus. Takrat je bila to demonstracija izvedljivosti, danes pa so virusi posel, in to zelo dobičkonosen. In seveda sredstvo nadzora, ki ga s pridom uporablja marsikatera (ne)demokratična država.

    Objavljeno: 10.6.2025 | Avtor: Matjaž Klančar | Monitor Posebna 2025
  • Nintendo Switch 2 najuspešnejša konzola v zgodovini

    Switch 2, ki je izšel 5. junija, je doslej najuspešnejša Nintendova konzola v zgodovini, bržčas pa tudi med vsemi. V vsega štirih dneh so prodali 3,5 milijona konzol, s čimer bo zlahka podrla dosedanje rekorde.

    Objavljeno: 13.6.2025 07:00
  • Iz tujega tiska - Kdo so Shadow Brokers?

    Leta 2013 je skrivnostna skupina hekerjev, ki se je poimenovala Shadow Brokers, ukradla nekaj disket Nacionalne varnostne agencije NSA, polnih tajnih podatkov. Te skrivnosti je nato objavljala na internetu in tako javno osramotila agencijo ter okrnila njene zmožnosti zbiranja podatkov, hkrati pa je sodobno kibernetično orožje položila v roke vseh, ki so si ga le zaželeli.

    Objavljeno: 10.6.2025 | Monitor Posebna 2025
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji