Objavljeno: 29.1.2003

Obvladovanje odnosov s strankami je odločilnega pomena v času recesije

Kljub napovedim o recesiji računalniške industrije v letu 2003 se obetajo svetli časi za ponudnike rešitev na področju obvladovanja odnosov s strankami. Zaradi zmanjševanja porabe potrošnikov je za podjetja še pomembneje, da znajo privabiti in obdržati stranke, to pa seveda pomeni, da bodo še bolj potrebovala tovrstne rešitve.

Trenutno se še vedno zelo malo podjetij odloča za vpeljavo celovitih rešitev na področju obvladovanja odnosov s strankami, zlasti zaradi tega, ker se izogibajo velikim naložbam. Vendar bi v podjetjih, ki še omahujejo, morali izračunati, koliko jih stane pridobivanje nove stranke v primerjavi s ceno, ki jo plačajo za rešitev, s pomočjo katere negujejo odnose s svojimi obstoječimi strankami in jih zaradi tega ne izgubijo. Ponudniki rešitev na področju obvladovanja odnosov s strankami pa bi morali razmišljati ne le o čistih tehnoloških rešitvah, ampak bi morali tesno sodelovati z naročnikom in mu pomagati izdelati strategijo celovitega obvladovanja odnosov s strankami.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji