Objavljeno: 12.3.2003

Microsoft pripravlja rešitev za CRM v Outlooku 2003

Microsoft bo posegel tudi na področje rešitev za upravljanje odnosa s strankami z izdelkom Outlook 2003, v katerem bo vgrajena možnost upravljanja s poslovnimi strankami Business Contact Manager. Rešitev, ki je tesno povezana z obstoječo podporo za delo z elektronsko pošto in koledarjem, je trenutno v fazi testiranja, na voljo pa bo v novi izdaji Office 2003. Namenjena je manjšim podjetjem, med tem ko za nekoliko večja podjetja z do 500 zaposlenimi Microsoft pripravlja dopolnjeno različico pod imenom Microsoft CRM.

Microsoft CRM bo omogočal vodenje evidence vseh vrst strank, razen obstoječih tudi bivših ali potencialnih, vpisovanje podatkov o kontaktnih osebah in vsega drugega o stranki. Mogoče bo beležiti različne dogodke v zvezi s stranko, od sestankov in telefonskih klicev do izmenjanih elektronskih pošt. Podatke bo mogoče izpisati v obliki približno 20 vnaprej pripravljenih poročil. Primeri takih poročil so izpis strank, s katerimi že dolgo časa nismo imeli kontakta, ali pa izpis priložnosti, ki jim je pretekel rok veljavnosti in številna druga poročila, ki jih lahko uporabnik po svoje oblikuje s pomočjo filtrov.

Microsoftova rešitev za CRM sicer predstavlja minimalno podporo za obvladovanje odnosa s strankami, vendar so pri Microsoftu prepričani, da bo za uporabnike to zadosten razlog, da se bodo odločili za prehod na višjo različico Outlooka. Microsoftovi izdelki iz družine Office namreč imajo več kakor 90 odstotni tržni delež, zato Microsoftov glavni cilj ni povečati tržnega deleža, ampak prepričati uporabnike, naj začnejo uporabljati novejšo različico njihovih izdelkov.

http://www.microsoft.com

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • Internet umira, krivi smo sami

    Spletne strani in celotni internet se zanašajo na nepisano pravilo, ki se je v zadnjem letu začelo krhati in grozi, da bo pokopalo internet, kot ga poznamo. Zaradi agentov in modelov umetne inteligence čedalje manj klikamo na spletne strani, zaradi česar imajo te čedalje več težav s financiranjem. Zdi sem, da jim škoduje tudi Google, ki je doslej benevolentno zagotavljal promet s svojim iskalnikom.

    Objavljeno: 31.7.2025 05:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji