Objavljeno: 24.7.2023 05:00

LG bi imel televizorje z reklamami in naročninami

Včasih smo kupili televizor, ki je neumno ždel na polici ali podstavku in prikazoval sliko. Danes so televizorji pametni, pogovarjajo se z internetom, na njih tečejo operacijski sistemi, posodabljajo se in – vsaj LG-ji – kmalu bodo prikazovali reklame.

Proizvajalci strojne opreme ugotavljajo, da bi si tudi oni želeli enakih bonbončkov kakor proizvajalci programske opreme, s čimer imajo v mislih naročnine. Stalen in stabilen vir prihodkov so, čeprav kupce nemalokrat jezijo. LG je jasno napovedal, da kani po tej poti.

Izjavo za javnost so zavili v kopico PR sporočil, med katerimi kar težko razberemo ključno. Podjetje se bo transformiralo v podjetje s pametnimi rešitvami, poiskalo bo nov poslovni model s poudarkom na angažiranosti uporabnikov, za večjo rast pa bodo ustvarili platformo, ki kontinuirno generira dobičke, denimo iz vsebin in naročnin. Prevod?

LG čim več izdelkov narediti naročniških. Televizorji so že pametni, saj na njih teče webOS. Podobno želijo v prihodnjih petih letih storiti še z drugimi izdelki. Ena izmed mimogrede omenjenih novosti bo več reklam na pametnih televizorjih, ki jih bodo prikazovali. Druga novost so naročnine na izdelke, kakršen je LG ThinQ UP. Kupci bodo dobili osnovni model, potem pa bodo napredne funkcije lahko odklenili šele z naročnino. Tak model, ki zveni po aplikacijah, poznajo na primer že proizvajalci avtomobilov.

Ali bodo uporabniki navdušeni nad novostjo, je retorično vprašanje. Število naročnin skokovito raste, saj je že samo ponudnikov pretočnih storitev cel kup. V zvezi s tem se pojavlja izraz utrujenost od naročnin (subscription fatigue), ki opisuje zasičenost z naročninami, kar hromi potrošnike.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Letos se je na letalih vnelo ali pregrelo že več kot 50 baterij elektronskih naprav

    O nevarnostih litij-ionskih baterij v prtljagi smo že večkrat pisali, prav tako imajo letalske družbe zaradi njihove vnetljivosti stroga pravila – ki pa utegnejo postati še strožja. Ameriška Zvezna agencija za letalsko varnost (FAA) je objavila novo opozorilo, v katerem je spomnila na več kot 50 resnih incidentov letos samo v ZDA.

    Objavljeno: 11.9.2025 05:00
  • Tesla omogoča lažje plačevanje polnjenja na tujih polnilnicah

    Tesla je na Nizozemskem zagnala novo funkcijo MultiPass, ki omogoča, da lastniki Tesel plačujejo polnjenje na tretjih polnilnicah kar s kartico za odklepanje svojih vozil.

    Objavljeno: 11.9.2025 09:00
  • Izpad rtvslo.si traja že skoraj šest ur

    Ena najpopularnejših spletnih strani v Sloveniji je že več kot pet ur nedosegljiva. Multimedijski center RTV Slovenija (www.rtvslo.si) je od 13. ure nedostopen, težave pa še niso odpravili.

    Objavljeno: 8.9.2025 18:00
  • Umetna inteligenca opustošila indijski informacijski sektor

    Prva industrija, ki je začela klecati pod težo umetne inteligence, je nekoliko presenetljivo indijski informacijski sektor. Država je zaradi znanja angleščine, izobraženosti in nizke cene dela velikan pri nudenju informacijskih storitev, kot so podpora uporabnikom. Sektor, ki je letno težak dobrih 250 milijard dolarjev, je lani zaposlil 70 odstotkov manj svežih diplomantov kot v letih pred tem!

    Objavljeno: 17.9.2025 05:00
  • Uporabnikom je žal, da so posodobili telefon iPhone

    Apple je izdal dolgo pričakovani iOS 26, ki prinaša novo podobo Liquid Glass in številne funkcije, ki pa niso vseh navdušile.

    Objavljeno: 18.9.2025 15:00
  • iPhone 17 je tu!

    Applov iPhone 17 prinaša večji zaslon, ProMotion tehnologijo in izboljšane kamere.

    Objavljeno: 9.9.2025 20:30
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji