Objavljeno: 24.7.2023 05:00

LG bi imel televizorje z reklamami in naročninami

Včasih smo kupili televizor, ki je neumno ždel na polici ali podstavku in prikazoval sliko. Danes so televizorji pametni, pogovarjajo se z internetom, na njih tečejo operacijski sistemi, posodabljajo se in – vsaj LG-ji – kmalu bodo prikazovali reklame.

Proizvajalci strojne opreme ugotavljajo, da bi si tudi oni želeli enakih bonbončkov kakor proizvajalci programske opreme, s čimer imajo v mislih naročnine. Stalen in stabilen vir prihodkov so, čeprav kupce nemalokrat jezijo. LG je jasno napovedal, da kani po tej poti.

Izjavo za javnost so zavili v kopico PR sporočil, med katerimi kar težko razberemo ključno. Podjetje se bo transformiralo v podjetje s pametnimi rešitvami, poiskalo bo nov poslovni model s poudarkom na angažiranosti uporabnikov, za večjo rast pa bodo ustvarili platformo, ki kontinuirno generira dobičke, denimo iz vsebin in naročnin. Prevod?

LG čim več izdelkov narediti naročniških. Televizorji so že pametni, saj na njih teče webOS. Podobno želijo v prihodnjih petih letih storiti še z drugimi izdelki. Ena izmed mimogrede omenjenih novosti bo več reklam na pametnih televizorjih, ki jih bodo prikazovali. Druga novost so naročnine na izdelke, kakršen je LG ThinQ UP. Kupci bodo dobili osnovni model, potem pa bodo napredne funkcije lahko odklenili šele z naročnino. Tak model, ki zveni po aplikacijah, poznajo na primer že proizvajalci avtomobilov.

Ali bodo uporabniki navdušeni nad novostjo, je retorično vprašanje. Število naročnin skokovito raste, saj je že samo ponudnikov pretočnih storitev cel kup. V zvezi s tem se pojavlja izraz utrujenost od naročnin (subscription fatigue), ki opisuje zasičenost z naročninami, kar hromi potrošnike.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Internet umira, krivi smo sami

    Spletne strani in celotni internet se zanašajo na nepisano pravilo, ki se je v zadnjem letu začelo krhati in grozi, da bo pokopalo internet, kot ga poznamo. Zaradi agentov in modelov umetne inteligence čedalje manj klikamo na spletne strani, zaradi česar imajo te čedalje več težav s financiranjem. Zdi sem, da jim škoduje tudi Google, ki je doslej benevolentno zagotavljal promet s svojim iskalnikom.

    Objavljeno: 31.7.2025 05:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
  • Kitajski test avtonomne vožnje - 36 vozil in 216 nesreč

    Kitajski medij Dongchedi je za testiranje naprednih asistenčnih sistemov vožnje (ADAS) zaprl pravi avtocestni odsek in v zapletenih, realističnih prometnih situacijah preizkusil 36 različnih vozil. 

    Objavljeno: 29.7.2025 06:00
  • Vse, kar rečete ChatGPT-ju, lahko proti vam uporabijo na sodišču

    Generalni direktor OpenAI Sam Altman je v nedavnem nastopu v podkastu This Past Weekend izpostavil skrb vzbujajoče pravno stanje glede zasebnosti uporabnikov ChatGPT-ja. 

    Objavljeno: 29.7.2025 16:00
  • Črni oblaki se zgrinjajo nad Teslo

    Tesla je v minulem četrtletju zabeležila enega največjih padcev prodaje doslej, kar pa so investitorji pričakovali. Prihodki so se v primerjali z enakim obdobjem lani skrčili  za 12 odstotkov na 22,5 milijarde dolarjev, kar je nekoliko nad pričakovanji. Prihodki od prodaje avtomobilov so nižji celo za 16 odstotkov.

    Objavljeno: 25.7.2025 05:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji