Objavljeno: 15.2.2024 08:00 | Teme: apple, VR, navidezna resničnost, pametna očala

Kupci vračajo očala Apple Vision Pro

Med najpogostejšimi razlogi za vračilo navajajo pomanjkanje udobja, utrujene oči in glavobole.

Na družabnih omrežjih se je močno povečalo število lastnikov 3500 ameriških dolarjev vrednega kompleta za prikaz obogatene resničnosti Apple Vision Pro, ki napovedujejo vračilo izdelka. Najpogostejši vzroki so pomanjkanje udobja ob uporabi, glavoboli, ki jim jih povzroča  nošenje, in občutki slabosti pri gibanju znotraj virtualnega okolja naprave. Parker Ortolani, produktni vodja  pri reviji Verge, je celo poročal o poku žilice v očesu med uporabo naprave. Podobne izkušnje z rdečimi očmi imajo uporabniki naprav za navidezno resničnost že vrsto let.

Uporabniki so nezadovoljni tudi z nezadostno produktivnostjo, ko napravo postavijo ob bok njeni ceni. Nekateri opisujejo omotico ob interakciji s sliko delovnega orodja Figma  ter nezmožnost resnejšega dela z izdelkom. Razvijalec je na družbenem omrežju poročal o slabi izkušnji pri programiranju in glavobolih zaradi težav z osredotočenostjo v VR okolju.

Težave niso nepričakovane. Telo vsakega posameznika se razlikuje od drugih, kar ob množični proizvodnji nosljivih računalniških naprav predstavlja resno omejitev. Udobje nošenja bo vedno nekoliko žrtvovana lastnost izdelka in to prizadene nekatere ljudi bolj kot druge. Pri pametnih urah sta tako za udobje pogosto ključna faktorja velikost ohišja in debelina naprave v razmerju do obsega uporabnikovega zapestja, medtem ko je pri pametnih prstanih to debelina prsta. Fizične težave s pametnimi očali ter drugimi VR napravami prinaša nizko sedlo nosu, ki povzroča pogosto pomanjkljivo zatemnjevanje okolice.

Kupci lahko očala Apple Vision Pro brez večjih vprašanj vrnejo v 14-ih dneh po opravljenem nakupu.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • ChatGPT je bogatejši za pravega raziskovalnega agenta

    ChatGPT agent je nova generacija digitalnega pomočnika, ki združuje sposobnosti vizualnega in tekstovnega brskanja ter neposredne interakcije z zunanjimi platformami, kot so Google Drive, GitHub in SharePoint.

    Objavljeno: 18.7.2025 08:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji