Oglasno sporočilo
Objavljeno: 4.11.2022

Kako integrirati kontaktni center za optimalno nakupno izkušnjo

Z informacijskimi rešitvami za kontaktne centre kot storitve v oblaku podjetja in javne organizacije izvedejo nujen preskok pri zagotavljanju kakovostne izkušnje strank in pri optimizaciji procesov.

  • Enostavna integracija z zalednimi ERP in CRM-sistemi ter s spletnimi trgovinami.
  • Platforma v oblaku – ni začetnih investicij, naročniški model, plačevanje po dejanski uporabi.
  • Popoln nabor komunikacijskih in upravljavskih modulov za sodoben večkanalni kontaktni center.

Po različnih napovedih naj bi se v prihodnjih letih potrošnja za informacijske rešitve za kontaktne centre (CCaaS – Contact Centre as a Service) v oblaku letno v povprečju povečevala za 17 odstotkov. Gre za izjemno hitro rast, ki jo poganjajo digitalizacija nakupovanja, vlaganja v nakupno izkušnjo ter zakonodaja. Čeprav zgleda, da vlada na trgu CSaaS prava zabava, je stanje v povprečnih organizacijah in še posebej v manjših in srednjih podjetjih še vedno klavrno.

»Za slovenska podjetja je mogoče nepredstavljivo, da je lahko integracija kontaktnega centra z zalednimi poslovnimi sistemi brezplačna. In prav to omogoča Daktela.«

Domen Copič, vodja slovenskega predstavništva družbe Daktela

Po podatkih Mednarodnega inštituta za klicne centre kar 30 odstotkov organizacij vidi največji izziv pri doseganju ciljev operaterjev v neustrezni ali težko uporabni informacijski podpori. Ne samo, da kontaktni centri in službe za podporo uporabnikom še vedno niso vključene v upravljanje uporabniške izkušnje, ampak so že v osnovi podhranjeni z ustreznimi informacijskimi orodji, ki bi jim omogočala učinkovito delo in posledično kakovostno izkušnjo za stranke in zaposlene.

Kateri so največji izzivi pri informacijski podpori v kontaktnem centru?

Kot ugotavlja Domen Copič, slovenski predstavnik družbe Daktela, sta najbolj pereča problema integracija komunikacijskih orodij in procesov. Pri prvem gre za to, da podjetje nima pregleda nad potekom komunikacije s stranko po različnih kanalih, pri drugem pa, da operaterji v kontaktnem centru nimajo vpogleda v zaledne aplikacije s podatki o strankah.

»Problem je, ker se je čakalna vrsta za telefonske klice izredno podaljšala, stranke pa želijo imeti informacije takoj. Zato se podjetja prilagajajo in uvajajo dodatne komunikacijske poti, od družbenih omrežij do spletnega sporočanja in orodij za skupinsko delo,« je pojasnil Domen Copič.

Vendar ob komunikaciji preko teh novih kanalov ne morejo na enem mestu spremljati, kako in kdo vse je že komuniciral s stranko. Negativnih posledic je lahko več: različne informacije za stranko, podvojevanje dela, izguba pomembnih informacij s strani stranke in kar je najslabše, ne uresničitev dogovorov.

Če zaradi slabe preglednosti nad komunikacijo izgubljajo predvsem stranke, zaradi nepovezanih procesov izgublja neposredno podjetje. Operaterji v kontaktnih centrih namreč velikokrat nimajo vpogleda v sistem CRM ali ERP, v katerem bi lahko pridobivali informacije za kakovostno in hitro servisiranje strank. V tem primeru podjetje izgublja čas in denar, saj operaterji porabijo preveč časa za pridobivanje informacij, zaradi česar prihaja do opuščene komunikacije in posledično manj nakupov.

Učinkovitost operaterjev v kontaktnih centrih je pogojena z dostopom do različnih informacij, ki se nahajajo v zalednih informacijskih sistemih.

Kako te probleme razreši CSaaS?

Prednost informacijskih rešitev za kontaktne centre kot storitve v oblaku je v primerjavi z lokalnimi namestitvenimi rešitvami predvsem hitrost in cenovna ugodnost pridobivanja novih funkcionalnosti, ki jih podjetja potrebujejo pri modernizaciji kontaktnega centra.

»Z Daktelo podjetje telefonski komunikaciji enostavno, praktično s par kliki doda še druge kanale, kot so spletni klepet, SMS, Facebook, Whatsup, Viber … in jih spremlja z ene točke. Poleg tega lahko poenostavi delo operaterjev s prepoznavo govora in zmanjša njihovo obremenitev z uvedbo pogovornih robotov,« je povedal Copič.

Podobno enostavno je povezovanje kontaktnega centra z zalednimi sistemi. V Dakteli namreč za povezovanje skrbi posebna integracijska platforma, ki omogoča hitro povezovanje s sistemi, kot so Microsoft Dynamics 365, SAP, Salesforce, SugarCRM, Money in drugi.

V Dakteli ima osebje in vodje kontaktnih centrov na enem mestu vsa komunikacijska orodja in informacije za delo s strankami.

Poleg tega je preko integracijske platforme možno kontaktni center povezati z vsemi najbolj razširjenimi spletnimi trgovinami, s storitvami za raziskave in merjenje zadovoljstva strank, s storitvami za overjanje uporabnikov, sistemi za poslovno obveščanje ter s storitvami za sodelovanje, kot sta Microsoft Teams in Slack.

»Za slovenska podjetja je mogoče nepredstavljivo, da je lahko integracija kontaktnega centra z zalednimi poslovnimi sistemi brezplačna. In prav to omogoča Daktela,« je še povedal Copič.

Daktela je z vstopom na slovenski trg podjetjem in javnim organizacijam ponudila najsodobnejše pristope, da na enem mestu povežejo in poenotijo vso komunikacijo in procese, ki potekajo v kontaktnem centru. Tako lahko brez začetnih investicij v izredno kratkem času in brez posebnega dodatnega obremenjevanja ekipe za informatiko izvedejo preskok pri svoji skrbi za stranke.

Več informacij:

Daktela SI

Štihova ulica 13

1000 Ljubljana

SI-Slovenia

Telefon – Ljubljana: +386 1 777 82 10

Tehnična podpora: +386 1 777 82 96

E-pošta: daktela@daktela.si

WhatsApp

Viber

 

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • ChatGPT je bogatejši za pravega raziskovalnega agenta

    ChatGPT agent je nova generacija digitalnega pomočnika, ki združuje sposobnosti vizualnega in tekstovnega brskanja ter neposredne interakcije z zunanjimi platformami, kot so Google Drive, GitHub in SharePoint.

    Objavljeno: 18.7.2025 08:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji