Strateški pristop k poslovnemu obveščanju

Objavljeno: 24.4.2018 | Avtor: Miran Varga | Kategorija: Monitor Pro | Revija: Maj 2018

Poslovno obveščanje (BI) potrebuje bistveno več kot le zmogljivo tehnološko platformo. Tudi količina podatkov ni ključnega pomena, saj je pomembneje, da podjetje obdelanim podatkom lahko zaupa. Učinkovito poslovno obveščanje pa se še bolj kot s podatki ukvarja s poslovnimi osnovami – osredotoča se na procese in delo zaposlenih.

Če naj podjetja postanejo in ostanejo konkurenčna, morajo ubrati dobro strategijo. Pri tem vodstvu in odločevalcem močno pomagajo orodja za poslovno obveščanje, ki pa so še marsikaj drugega, ne zgolj namestitve aplikacij za ustvarjanje očem prijetnih preglednic in poročil. V bistvu je to lažji del naloge, saj uvedba orodij BI zahteva tudi ureditev poslovnih procesov in podatkov, redno vzdrževanje ter slo po stalnih izboljšavah poslovnih procesov in načina dela. Strokovnjaki so v navezi s podjetji pripravili sedem ključnih korakov gradnje uspešne strategije na področju poslovnega obveščanja.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki