Kartonasta resničnost

Objavljeno: 22.12.2015 | Avtor: Boris Šavc | Kategorija: Preizkusi | Revija: Januar 2016

Navidezna resničnost postaja velik posel. Podjetja se trudijo z razvojem zapletenih prikazovalnikov, ki bi nas popeljali v drug svet. Njihovi izdelki so futuristični, dovršeni in predvsem dragi. Pridružil se jim je tudi velikan Google, ki pa se je svoje vizije lotil na drug način, s kartonasto škatlo, ki je videti kot slaba šala.

Google se je z očali Cardboard pridružil velikanom, Facebooku z napravo Oculus Rift, Samsungu z Gear VR, HTCju in igričarju Valve z Vive ter japonskemu podjetju Sony s projektom Morpheus. Medtem ko nas našteti osupljajo tako s ceno kot videzom svojih izumov, nas Google prikliče v realnost s poceni kartonasto škatlo in parom leč. Cilj spletnega velikana je jasen, navidezno resničnost dostaviti čisto vsakomur. Čeprav se izdelek iz kartona z večjimi igralci v resnici ne more meriti, je dostopen množicam in zato najpomembnejši pri uvajanju tehnologije v svet.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki