Članki

Vsi članki iz tiskane izdaje Monitorja, razvrščeni padajoče po datumu vnosa. Brskate lahko tudi po rubrikah/kategorijah, kot so zakoličeni v reviji, ali pa se zakopljete v članke priljubljenega avtorja. Ali pa preskočite v arhiv.

  • Demokratizacija po ameriško

    Ne, tokrat ne razmišljamo o izvažanju ameriške demokracije v države, ki so (po naključju?) bogate z nafto in drugimi naravnimi viri, temveč o »oblaku«, ki ni prinesel tega, kar s(m)o obljubljali.

    Objavljeno: 29.8.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • Video na traku

    Če pade po tleh, se ne poškoduje. S predvajanjem vedno nadaljujemo na mestu, kjer smo končali. Shrani lahko do šest ur videa in omogoča hitro previjanje naprej in nazaj. Ne pozna nadležnih menijev ali hroščatih nalagalnikov. Celo reklamne bloke lahko dobesedno odrežemo – s škarjami in lepilnim trakom. Ta magična stvar je danes že polpretekla zgodovina. Govor je o videokaseti.

    Objavljeno: 26.9.2017 | Kategorija: Zgodovinaveč
  • Intervju - Dragan Martinović, Kaspersky Lab

    V digitalnem svetu ni 100-odstotne zaščite

    Objavljeno: 26.9.2017 | Kategorija: Izvidnicaveč
  • Univerza v žepu

    Ponudniki spletnih izobraževanj delujejo že od vsega začetka množične rabe spleta. Toda hitro rastoča panoga je opozorila nase šele leta 2015, ko je LinkedIn, ki ponuja največje poslovno družabno omrežje v spletu, za 1,5 milijarde dolarjev prevzel podjetje Lynda. Slednje ponuja široko zbirko izobraževalnih programov s področja oblikovanja, programiranja, poslovnih ved, prodaje in drugih.

    Objavljeno: 26.9.2017 | Kategorija: Mobilnoveč
  • Amazon in Google sta pionirja rabe (z)govornih podatkov

    Iz dneva v dan je bolj očitno, kako pomemben poslovni dejavnik postaja zvok/govor. Obvladovanje govornih podatkov je nova zlata (tehnološka) žila.

    Objavljeno: 26.9.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • Strateški pristop k analitiki

    Če za podatke velja, da so nova nafta, potem analitika predstavlja njihovo rafinacijo. Iz podatkov namreč izvleče uporabne informacije – natančno in pravočasno, saj le take pridejo v poštev pri sprejemanju kakovostnih poslovnih odločitev. Ali vaše podjetje že premore analitično strategijo?

    Objavljeno: 26.9.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • Podatkovno gnano desetletje

    Preteklo desetletje je med drugim zaznamovala revolucija na področju poslovnega obveščanja. Razmah podatkov, ki smo mu priča, splošna dostopnost oblaka in drugi trendi pa že rišejo sliko prihodnosti – dobrodošli v podatkovno gnano dekado.

    Objavljeno: 26.9.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • Mobilno plačevanje – revolucija s pridržkom

    Pametni telefoni so danes nepogrešljiv pripomoček pri številnih vsakdanjih opravilih, a mobilnega plačevanja še ni med njimi. Čeprav se je pred dobrima dvema letoma zdelo, da bodo uporabniki hitro posvojili mobilno plačevanje kot sredstvo za plačilo izdelkov in storitev, se stvari v praksi odvijajo precej počasneje. Razlogov je veliko, a strokovnjaki menijo, da smo šele na začetku in pravi časi množične rabe šele prihajajo. Medtem pa se v ozadju ponudniki prerivajo v pripravah na nov val mobilnega poslovanja in plačevanja, ki bo nedvomno prinesel nove zmagovalce, pa tudi poražence.

    Objavljeno: 26.9.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • Joj, groza, spet bo treba dati nekaj evrov za IT

    Verjamem, da večini samostojnih podjetnikov in direktorjev v malih ali mikro družbah zledeni kri v žilah, ko kaj v povezavi z informacijsko tehnologijo neha delovati. To me včasih spomni na tisto znano šalo o policaju, ki zagleda bananin olupek na pločniku in takoj pomisli: »O, šit, spet bom padel«.

    Objavljeno: 26.9.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • Ne veš, kaj potrebuješ? Kako boš uspel?

    Danes skoraj v vsakem podjetju govorijo in razmišljajo o rešitvah s področja poslovnega obveščanja in napredne analitike. Poslovna okolja si želijo rešitev, ki jih vidijo v prospektih in na spletnih straneh ponudnikov – predvsem samopostrežne (in na prvi pogled vsemogočne) analitike za čim več poslovnih uporabnikov. Tehnološke konference ponudnikov so polne obljub, primerov iz prakse je bolj malo, pa še ti so večinoma res komaj kaj več kot osnovni. O napredni analitiki v praksi ni skoraj ne duha ne sluha, če ne gre ravno za globalne velikane, ki so poleg najdražjih programskih in strojnih rešitev »vpregli« še pregrešno drage podatkovne znanstvenike. Kako naj z njimi tekmuje povprečno slovensko podjetje? Ne more? Seveda lahko, le razmišljati mora znati.

    Objavljeno: 26.9.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
ph