Članki - Monitor Pro

  • Telekomunikacijam se »dogaja«

    Cisco Visual Networking Index (VNI) je globalna raziskava, ki vsako leto temeljito preuči dogajanje v svetu telekomunikacij, v ospredju pa so fiksna in mobilna omrežja ter trendi. Lani smo Zemljani postavili nov mejnik, v enem letu smo prek interneta prenesli več kot zetabajt podatkov. Ob tem smo seveda postavili/popravili še marsikateri drug »rekord«.

    Objavljeno: 25.4.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • Komunikacije prihodnosti so celovite in poenotene

    Sodobne poslovne telekomunikacije so rešitve po meri. Podjetja najrazličnejše komunikacijske kanale, kot so internet, fiksna in mobilna telefonijo, družabna omrežja, video itd., različno integrirajo v svoje poslovanje. Preverili smo, kako se v praksi lotevajo telekomunikacijskih izzivov.

    Objavljeno: 25.4.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • Telekomunikacije bodo (kmalu) na veliki preizkušnji

    Industrija telekomunikacij danes uživa v svoji vseprisotnosti in nepogrešljivosti v očeh strank in uporabnikov. A kaj kmalu se bo morala znova dokazovati. Njene sposobnosti in razpoke bo dodobra preveril internet stvari.

    Objavljeno: 25.4.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • Oblak – ne več samo za pogumne

    Še pred petimi leti smo na tehnoloških konferencah poslušali le zmerno optimistične napovedi, da se bo zaupanje v oblačne storitve le počasi večalo in da bo minilo še kakšnih 15 let, da bo oblak postal del našega vsakdana. Kljub temu danes zelo veliko podjetij že shranjuje podatke v oblak ali pa se aktivno spogleduje s to zamislijo.

    Objavljeno: 28.2.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • Digitalni tanki na naših mejnih prehodih

    Ko človek pomisli na kibernetsko vojskovanje, se mu pred očmi najverjetneje izrišejo podobe ameriške filmske industrije. Zamaskirani posamezniki za prenosniki besno tipkajo in ob pritisku na tipko ENTER kamera preskoči na eksplozijo jedrske elektrarne na drugem koncu sveta.

    Objavljeno: 28.3.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • Rešitev CRM je kot hobotnica, lovke ima povsod

    Izbira za podjetje najprimernejše programske rešitve upravljanja odnosov s strankami lahko močno izboljša sodelovanje s strankami in med zaposlenimi, poveča produktivnost in prodajne številke ob sočasnem povečanju zadovoljstva vseh vpletenih. CRM torej potrebuje sleherno podjetje, mi pa smo si ogledali, kako ga pravilno izbrati in uvesti v poslovanje.

    Objavljeno: 28.3.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • Posel smo ljudje (in tehnologija)

    V prodaji in trženju je treba uporabiti vse, kar imajo podjetja na voljo – povpraševanja, podatke o strankah in pretekli prodaji, odzive strank, povezave, namige, obstoječa razmerja in, seveda, tehnologijo. Sistemi za upravljanje odnosov s strankami so se precej dobro namnožili tudi v slovenskih podjetjih.

    Objavljeno: 28.3.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • CRM je najboljši prijatelj prodajnega osebja

    Pri odločitvi za rabo sistema CRM velja izbrati takega, ki se lahko prilagodi konkretnim potrebam podjetja. Prodajno in podporo osebje bo namreč najbolj učinkovito takrat, ko bo imelo na voljo orodje, popolnoma prilagojeno svojemu načinu dela.

    Objavljeno: 28.3.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • Informacijska varnost: Intervju

    Gradimo varnejši svet

    Objavljeno: 28.2.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
  • Informacijska varnost: Dobre varnostne prakse

    V svetu elektronov in bitov na nas prežijo številne nevarnosti, a to ne pomeni, da smo povsem brez moči. Verjetnost, da nas zadenejo nevšečnosti, lahko korenito zmanjšamo z uporabo dobrih varnostnih praks. Nekatere izmed njih so samoumevne, druge bodo še postale take. Nekatere so namenjene rabi doma, druge uporabljajo tudi velike organizacije.

    Objavljeno: 28.2.2017 | Kategorija: Monitor Proveč
ph