O Monitorju

Revija Monitor ponuja bralcem najpopolnejši pregled ponudbe informacijske in telekomunikacijske tehnologije v Sloveniji, podkrepljen s strokovnimi in neodvisnimi laboratorijskimi testi. Tako v domačem kot v poslovnem okolju je uporabna revija z visoko strokovno IT vsebino. Bralce seznanja o dogajanju v industriji in najnovejših tehnoloških dosežkih ter jih pripravlja na izzive prihodnosti. S kombinacijo teoretskega znanja in primeri iz slovenske prakse predstavlja pregledne podatke, ideje in rešitve, ki izkušnjo z informacijsko in telekomunikacijsko tehnologijo dvigajo na novo raven. 

Monitorjev laboratorij
Monitor je edina slovenska računalniška revija, ki redno izvaja obsežne primerjalne preizkuse računalniške opreme, ki jo je mogoče kupiti na slovenskem trgu. Vsak mesec izbiramo eno ali več vrst izdelkov različnih proizvajalcev, ki jih podvržemo strogim in natančnim meritvam ter jih medsebojno primerjamo glede na kakovost, hitrost, uporabnost, ne nazadnje tudi glede na cene. Pet kategorij izdelkov, ki se zelo hitro spreminjajo, kontinuirano preverjamo vsak mesec. Tako izbiramo najboljše in dopolnjujemo/spreminjamo bazo ažuriranih podatkov o ocenjeni računalniški opremi na Monitorjevi spletni strani. 

DVD
Monitor je bralcem na voljo tudi v različici s priloženim dvoslojnim devedejem, ki vsebuje preizkusne in demo programe, stare številke Monitor + MonitorPro v formatu PDF, Monitor TV (videoposnetke preizkušanja v laboratoriju) in celovečerni film. 

Zlati Monitor
Najboljšim izdelkom v posameznih kategorijah podelimo priznanja kakovosti izdelka in ugodnosti nakupa, Zlati Monitor. S tem povečujemo kredibilnost podjetij najbolje ocenjenih izdelkov, le-ta lahko potem priznanje uporabljajo v propagandne namene oz. kot pomoč pri trženju izdelkov. 

Bralci revije Monitor
Po raziskavi NRB je doseg revije Monitor 34.000 bralcev (po zadnjem NRB; za leto 2015, izvajalec Ipsos), oz. 62.000 bralcev (doseg velja za daljše časovno obdobje – 6 številk). Glede na spol je večina bralcev moškega spola, revijo berejo tudi predstavnice ženskega spola (16 %). 
Dve tretjini prodanih izvodov predstavljajo naročniki, torej stalni bralci revije, od tega kar 55 % naročnin predstavljajo bralci, ki so revijo naročili prek pravne osebe. 
Kar 67% bralcev revije Monitor redno sprašuje znance oziroma sodelavce za nasvet glede računalniške opreme in tehnologij. 
Večina bralcev revijo shranjuje, kar ji podaljšuje življenjsko dobo. 


Monitor izhaja vsak zadnji torek v mesecu za naslednji mesec.

Odgovorni urednik: Matjaž Klančar
Pomočnik odgovornega urednika: Jure Forstnerič
Urednik: Uroš Mesojedec
Oblikovanje: Peter Gedei

Monitor, Dunajska 51, 1000 Ljubljana,
tel.: (01) 230 65 00
faks: (01) 230 65 10
e-pošta: urednistvo@monitor.si

Mladina d.d., Dunajska 51,
1000 Ljubljana, identifikacijska številka za davek: SI83610405
Predsednica uprave: Denis Tavčar

Marketing
tel.: (01) 230 65 33
e-pošta: marketing@monitor.si

Naročnine in prodaja
tel.: (01) 230 65 30
e-pošta: narocnine@monitor.si

Vse gradivo v reviji Monitor in na njegovih spletnih straneh je last družbe Mladina d.d. Kopiranje ali razmnoževanje je mogoče le s pisnim dovoljenjem izdajatelja.