Teme - novice

  • Tehnomanija

    Težke gospodarske razmere prinašajo tudi manj denarja za oglaševanje. Analitiki že lep čas opozarjajo, da se bo zaradi tega ponudba brezplačnih storitev začela precej krčiti ali pa bodo storitve postale plačljive. Lep zgled je priljubljena spletna storitev Last.FM, ki omogoča poslušanje več kot 7 milijonov različnih skladb. Predstavniki podjetja so nedavno napovedali omejitev brezplačnega poslušanja zgolj na ZDA, Veliko Britanijo in Nemčijo, kjer je še vedno dovolj veliko kritje s strani oglaševalcev. Poslušalci iz drugih držav pa bodo morali odšteti 3 evre na mesec, da bodo lahko prišli do priljubljenih skladb oziroma "nastavljivih radijskih programov".

    Objavljeno: 26.5.2009 | Avtor: Vladimir Djurdjič | Monitor Maj 2009 | Teme: mnenje, komentar, novice
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji