Objavljeno: 7.9.2023 09:00 | Teme: YouTube

YouTube želi na televiziji predvajati daljše reklame

Spletišče YouTube na pametnih televizorjih in drugih povezanih napravah, kot je Apple TV, preizkuša nov pristop k oglaševanju z daljšimi, a manj pogostimi oglasi.

Upravitelji spletišča YouTube trdijo, da se način ogleda vsebin na televizorjih razlikuje od gledanja na mobilnih napravah. Medtem ko so na mobilnih napravah krajši premori morda smiselni, podatki kažejo, da je večina ogledov na pametnih televizorjih daljša od 21 minut. Zato se YouTube usmerja k modelu, ki bi bil bolj v skladu s tradicionalnim televizijskim oglaševanjem.

Raziskave kažejo, da bi kar 79% uporabnikov raje imelo, da bi YouTube združil oglase v enem, daljšem bloku, namesto da jih razprši čez celoten video. To bi zmanjšalo število prekinitev in izboljšalo uporabniško izkušnjo. Poleg tega YouTube razmišlja o boljši preglednosti prikazovanja oglasov. Namesto da bi uporabnikom pokazali, koliko časa je preostalo za vsak posamezen oglas, bi prikazali skupno trajanje oglaševalskega premora.

Seveda bo za tiste, ki prekinitev ne želijo, še vedno na voljo plačljiva možnost YouTube Premium.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • Internet umira, krivi smo sami

    Spletne strani in celotni internet se zanašajo na nepisano pravilo, ki se je v zadnjem letu začelo krhati in grozi, da bo pokopalo internet, kot ga poznamo. Zaradi agentov in modelov umetne inteligence čedalje manj klikamo na spletne strani, zaradi česar imajo te čedalje več težav s financiranjem. Zdi sem, da jim škoduje tudi Google, ki je doslej benevolentno zagotavljal promet s svojim iskalnikom.

    Objavljeno: 31.7.2025 05:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
  • Kitajski test avtonomne vožnje - 36 vozil in 216 nesreč

    Kitajski medij Dongchedi je za testiranje naprednih asistenčnih sistemov vožnje (ADAS) zaprl pravi avtocestni odsek in v zapletenih, realističnih prometnih situacijah preizkusil 36 različnih vozil. 

    Objavljeno: 29.7.2025 06:00
  • Hitrejše brezžično polnjenje za telefone

    Nova generacija brezžičnega polnjenja Qi2 25W prihaja na telefone iPhone in naprave z operacijskim sistemom Android.

    Objavljeno: 24.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji