Objavljeno: 3.5.2021 12:00 | Teme: podatkovni centri, oblak, raziskave

Število izpadov podatkovnih centrov upada, razlogi za težave pa se spreminjajo

Raziskava družbe Uptime Institute razkriva, da se je delež incidentov, ki so botrovali nedosegljivosti storitev podatkovnih centrov, v letu 2020 zmanjšal glede na leto pred tem. Glede na veliko povečanje povpraševanja po storitvah v oblaku zaradi pandemije bi sicer morda pričakovali, da se je število incidentov povečalo, vendar temu ni tako.

Raziskava je namreč pokazala, da je resne incidente (označene kot kategorija 5) lani doživelo le okoli 6% anketiranih ponudnikov storitev v oblaku. Še v letu 2019 je bilo število ponudnikov z resnimi težavami kar 11%.

Uptime Institute ob tem, opaža, da so se v zadnjem času začeli precej spreminjati razlogi, ki jih ponudniki uradno navajajo kot obrazložitev izpadov. Neustrezno napajanje infrastrukture, kar je bilo prevladujoče v preteklosti, je vse manj prisotno, se pa pojavljajo novi razlogi za težave.

Na prvem mestu so tako zdaj omrežne težave oziroma težave s konfiguracijo infrastrukture, kar je po eni strani težje diagnosticirati, prav tako pa tudi ni lahko odpraviti. Pomenljiv je podatek, da je kar 56% vprašanih navedlo, da je v zadnjih treh letih imelo resne težave s ponudniki podatkovnih storitev, kar je botrovalo resnim izpadom storitev.

Število incidentov se sicer morda res zmanjšuje, vendar avtorji opozarjajo, da se učinki teh izpadov povečujejo. Raziskava je tako pokazala, da je več kot polovica ponudnikov podatkovnih centrov imela v zadnjih treh letih vsaj 100.000 dolarjev stroškov iz naslova izpadov. Tretjina pa je stroške ocenila na milijon dolarjev ali več. Večino resnih napak bi se dalo preprečiti ali pa so posledica človeške napake. 75% vprašanih meni, da bi lahko incident preprečili z boljšim upravljanjem in procesi.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Kaj se zgodi, če Samsungov Galaxy Z Fold prepognete 200.000-krat?

    Ustvarjalec vsebin tech-it je s prenosom v živo na YouTubu izvedel maratonski test, v katerem je ročno odprl in zaprl Samsung Galaxy Z Fold 7 kar 200.000-krat

    Objavljeno: 8.8.2025 10:00
  • Programerska naloga, ki je ni rešil nihče

    Vsako leto se najboljši dijaki v programiranju na svetu merijo na olimpijadi iz informatike, kjer nastopa tudi slovenska ekipa. Tekmovalci v dveh tekmovalnih dneh rešujejo šest nalog, kodo pa pišejo v jeziku C++. Ene izmed nalog letos ni rešil nihče izmed 330 tekmovalci.

    Objavljeno: 6.8.2025 07:00
  • Linus Torvalds spet ponorel

    Linus Torvalds, izumitelj in še vedno glavni skrbnik Linuxa, je vedno slovel kot vzkipljiv človek, zato tudi njegov zadnji izbruh ni zelo presenetljiv. Ob pripravi nove verzije jedra 6.17 jih je pošteno napel Palmerju Dabbeltu, ki je predložil kopico popravkov za RISC-V. Torvalds je, milo rečeno, ponorel.

    Objavljeno: 14.8.2025 05:00
  • Xiaomi predstavil pametni ventilator

    Xiaomi je v poletni vročini za evropske trge predstavil Smart Desktop Air Circulation Fan, kompakten pametni ventilator, zasnovan za močan pretok zraka v manjših prostorih. 

    Objavljeno: 6.8.2025 11:00
  • Microsoft bo ukinil enoto GitHub

    Ko je Microsoft leta 2018 prevzel GitHub, se ni nič bistvenega spremenilo, saj je ostal samostojna enota z istim direktorjem. A Thomas Dohmke, ki je od leta 2021čas vodil GitHub, je napovedal odhod iz podjetja, saj ima druge podjetniške cilje. Microsoft zamenjave ne bo iskal.

    Objavljeno: 13.8.2025 05:00
  • Izobraževanje zaposlenih za prepoznavanje ribarjenja je neučinkovito

    Ker so zaposleni eden najučinkovitejših vektorjev za vdore v poslovne sisteme, so različne delavnice, tečaji in urjenja, kako prepoznati ribarjenje (phishing) zlasti v večjih podjetjih postala del rednega izobraževanja. A raziskovalci z Univerze v San Diegu so pokazali, da je uspeh tovrstnih izobraževanj sila pičel.

    Objavljeno: 18.8.2025 07:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji