Objavljeno: 2.4.2002

Ponudnikov CRM-ja ne skrbi Microsoftov vstop na to področje

Microsoftova objavlja, da namerava skupaj z lani prevzetim podjetjem Great Plains Software konec leta pričeti tržiti lastno rešitev za poslovanje s strankami (CRM - customer relationship maganement), kot kaže ni zaskrbela ponudnikov tovrstnih rešitev.

CRM je vsekakor ena izmed najbolj vročih tem v industriji programske opreme, saj ponuja izjemne možnosti zaslužka, saj po večini raziskav tovrstne rešitve trenutno uporablja zgolj 10 odstotkov podjetij. Za CRM so se doslej povečini odločala le velika podjetja, ki so načeloma izbrala kar rešitev ponudnika druge programske opreme za vodenje podjetja, kjer kraljujejo SAP, Peoplesoft in Oracle. Pri srednje velikih podjetjih imata pomembne tržne deleže Seibel Systems in Onyx Software, ki imata z Microsoftom sklenjenih več partnerskih pogodb, podjetja ki nimajo visoko razvitega informacijskega sistema pa se odločajo tudi za spletne rešitve, ki jih nudijo podjetja kot sta UpShot in Salesforce.com.

Microsoftova CRM rešitev, tako kot skoraj vsi njihovi izdelki v zadnjem času, temelji na platformi .Net, omogoča pa integriran pogled na stike s strankami, ki je dosegljiv preko Microsoft Outlooka ali spletnega brskalnika, za povezljivost z zbirkami podatkov in drugimi sistemi pa skrbijo rešitve iz hčerinskega podjetja Great Plains.

Kot razlagajo predstavniki UpShota in Salesforce.com pa nad Microsoftovim vstopom na tržišče niso zaskrbljeni. Microsoft jih sploh ne ogroža, saj je bistvena prednost njihovih rešitev prav odsotnost potrebe po namestitvi programske opreme na strani uporabnika. Njihov pristop omogoča podjetjem izjemno hitro povrnitev vloženih sredstev, implementacija spletne storitve pa je bistveno bolj preprosta kot namestitev in integracija programske opreme, kar je osnova Microsoftove rešitve. Poleg tega UpShot prav tako temelji na platformi .Net, kar rešitvi zagotavlja možnost povezovanja z ostalimi .Net rešitvami in storitvami.

Vendar pa nekateri analitiki vseeno napovedujejo Microsoftu uspeh na področju CRM-ja pri manjših in srednjih podjetjih, ki sedaj za CRM povečini uporabljajo paket Office. Kot pomembna pogoja za uspeh navajajo analitiki ugodno ceno, ki jo bodo takšna podjetja pripravljena plačati in preprostost uporabe.

http://www.microsoft.com

http://www.greatplains.com

http://www.salesforce.com

http://www.upshot.com

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Letos se je na letalih vnelo ali pregrelo že več kot 50 baterij elektronskih naprav

    O nevarnostih litij-ionskih baterij v prtljagi smo že večkrat pisali, prav tako imajo letalske družbe zaradi njihove vnetljivosti stroga pravila – ki pa utegnejo postati še strožja. Ameriška Zvezna agencija za letalsko varnost (FAA) je objavila novo opozorilo, v katerem je spomnila na več kot 50 resnih incidentov letos samo v ZDA.

    Objavljeno: 11.9.2025 05:00
  • Tesla omogoča lažje plačevanje polnjenja na tujih polnilnicah

    Tesla je na Nizozemskem zagnala novo funkcijo MultiPass, ki omogoča, da lastniki Tesel plačujejo polnjenje na tretjih polnilnicah kar s kartico za odklepanje svojih vozil.

    Objavljeno: 11.9.2025 09:00
  • Uporabnikom je žal, da so posodobili telefon iPhone

    Apple je izdal dolgo pričakovani iOS 26, ki prinaša novo podobo Liquid Glass in številne funkcije, ki pa niso vseh navdušile.

    Objavljeno: 18.9.2025 15:00
  • Umetna inteligenca opustošila indijski informacijski sektor

    Prva industrija, ki je začela klecati pod težo umetne inteligence, je nekoliko presenetljivo indijski informacijski sektor. Država je zaradi znanja angleščine, izobraženosti in nizke cene dela velikan pri nudenju informacijskih storitev, kot so podpora uporabnikom. Sektor, ki je letno težak dobrih 250 milijard dolarjev, je lani zaposlil 70 odstotkov manj svežih diplomantov kot v letih pred tem!

    Objavljeno: 17.9.2025 05:00
  • iPhone 17 je tu!

    Applov iPhone 17 prinaša večji zaslon, ProMotion tehnologijo in izboljšane kamere.

    Objavljeno: 9.9.2025 20:30
  • OpenAI bo v štirih letih porabil 115 milijard dolarjev

    Direktor OpenAI Sam Altman je sporočil, da bo podjetje v naslednjih štirih letih porabilo 115 milijard dolarjev, kar je trikrat več od predhodnih napovedi. Samo letos naj bi porabili osem milijard dolarjev, kar je poldrugo milijardo nad predvidevanji ob začetku leta.

    Objavljeno: 9.9.2025 07:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji