Objavljeno: 30.5.2024 08:00 | Teme: pametna ura

Pametna ura, ki otroke spodbuja h gibanju

Fitbit je predstavil pametno uro Ace LTE, ki bo otroke s pomočjo iger spodbujala k večji aktivnosti.

Naslednica istoimenske nosljive naprave podjetja Fitbit iz leta 2018, ki stane 230 ameriških dolarjev, je namenjena otrokom, starejšim od sedem let, in vključuje igranje iger z nadzorom gibanja po vzoru igralnih konzol Wii in Xbox Kinect, medtem ko staršem sporoča lokacijo in jih obvešča, kaj se dogaja z otrokom. Ura vsebuje različne 3D igre, ki omogočajo več časa za igranje, če se otroci več gibajo. Vsakih nekaj mesecev bodo na voljo nove igre. Pri Fitbitu so obudili tudi nekoč priljubljene elektronske hišne ljubljenčke Tamagotchi. Eejies, kot se živalce imenujejo, otroci hranijo z gibanjem. Ko so dejavnosti zaključene, otroci zaslužijo digitalno valuto, ki jo lahko uporabijo za nakup novih oblačil in pohištva za svojega ljubljenčka. 

Čeprav je Ace LTE zasnovan tako, da otroke spodbuja k večji aktivnosti, se nagrade končajo, ko je dosežen določen prag, da bi otroke odvrnili od pretiravanja. Pri postavljanju mej so Fitbitovci sodelovali z vodilnimi, neodvisnimi strokovnjaki na področju otroške psihologije, javnega zdravja, zasebnosti in digitalnega dobrega počutja. Lokacijo Ace LTE deli samo prek aplikacije na napravi starša/skrbnika, medtem ko se zbrani podatki o njej samodejno izbrišejo po enem dnevu. Podatki o dejavnostih se lahko shranjujejo največ 35 dni, nato pa se tudi ti izbrišejo. Zaradi vgrajene mobilne povezave Ace LTE ne potrebuje povezane naprave za delovanje in sinhronizacijo. Na trg pride 5. junija.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • Internet umira, krivi smo sami

    Spletne strani in celotni internet se zanašajo na nepisano pravilo, ki se je v zadnjem letu začelo krhati in grozi, da bo pokopalo internet, kot ga poznamo. Zaradi agentov in modelov umetne inteligence čedalje manj klikamo na spletne strani, zaradi česar imajo te čedalje več težav s financiranjem. Zdi sem, da jim škoduje tudi Google, ki je doslej benevolentno zagotavljal promet s svojim iskalnikom.

    Objavljeno: 31.7.2025 05:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji