Objavljeno: 25.7.2014 13:30

Facebook je uspešen. Zelo.

Po kar nekaj letih, ko je bilo videti, da je Facebook le družabno omrežje, katerega edini cilj je delati zastonj in v dobro uporabnikov, je sedaj jasno, da temu (seveda) ni tako. Podjetje je namreč ob objavi zadnjih finančnih rezultatov jasno pokazalo, da je doseglo svoj cilj – dokončno je postalo (zelo uspešno) podjetje za prodajo oglasov. Kot Google, ki v resnici tudi že dolgo ni več iskalnik.

Facebook je prijavil 2,9 milijarde dolarjev prihodkov, kar je 60% več kot lani, medtem ko se je dobiček v tem času kar podvojil. Še več, izračunamo lahko celo, da je vsak Facebookov uporabnik podjetju letos prinesel 2,24 dolarja. Smo poceni, kajne?

Vendar nas je veliko – podjetje ima kar 1,32 milijarde uporabnikov, ki Facebook uporabljajo vsaj enkrat na mesec, Američani pa na njem v povprečju visijo kar 40 minut na dan (!). Še najbolj pa je zanimivo, da kar tretjina uporabnikov (399 milijonov) Facebook uporablja samo in izključno prek mobilnih telefonov! Medtem ko je število uporabnikov Facebooka kot celote v enem letu naraslo za 14%, s(mo) se na mobilnih napravah namnožili za kar 31%!

Za podjetje, ki je pred dvema letoma vstopilo na borzo in so mu začetne slabe rezultate prodaje delnic »opravičevali« s tem, da nima strategije na mobilnih napravah, saj ni jasno, kako lahko tam kdorkoli zasluži z oglaševanjem, jim gre torej kar dobro. Očitno je bilo postopno ukinjanje zastonjskega pojavljanje podjetij v uporabnikovi novičarski sledi učinkovito. Facebook je podjetja uspešno prepričal, da je treba za enako izpostavljenost pač plačati, tako ali drugače, uporabniki pa podjetju nismo preveč zamerili, da nam objave »prijateljev« onesnažuje še z reklamnimi sporočili.

 

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • Internet umira, krivi smo sami

    Spletne strani in celotni internet se zanašajo na nepisano pravilo, ki se je v zadnjem letu začelo krhati in grozi, da bo pokopalo internet, kot ga poznamo. Zaradi agentov in modelov umetne inteligence čedalje manj klikamo na spletne strani, zaradi česar imajo te čedalje več težav s financiranjem. Zdi sem, da jim škoduje tudi Google, ki je doslej benevolentno zagotavljal promet s svojim iskalnikom.

    Objavljeno: 31.7.2025 05:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji