Objavljeno: 2.9.2019 12:30

Želite nastopati v priljubljenih filmih? Potrebujete le kitajsko aplikacijo ZAO.

Le nekaj dni je minilo, od kar je kitajsko podjetje Momo na Applovi tržnici Appstore objavilo »deep fake« aplikacijo ZAO, pa je že senzacija.

Osnovna ideja aplikacije je preprosta – posnemite svoj obraz, podajte ga aplikaciji ZAO, ta pa ga bo vgradila v priljubljene filmske klasike, med katerimi so tudi filmski odlomki z Marilyn Monroe in Leonardom di Capriom. S pomočjo tehnik strojnega učenja oz. »deep fake« je spremenjeni video pripravljen v nekaj sekundah, uporabnik pa ga lahko nato deli na družabnih omrežjih.

Aplikacija je seveda senzacija tudi zaradi pomislekov o zasebnosti, saj licenčna pogodba aplikacije navaja, da se uporabnik v korist podjetja Momo odpoveduje vsem pravicam do fotografije, ki jo je poslal, nikjer pa tudi ni možnosti odstopa od take pogodbe. Kar je sicer malce nenavadno, ker se pogovarjamo o kitajski aplikaciji, ki deluje na Kitajskem, torej tam, kjer kar mrgoli varnostnih kamer z vgrajenim prepoznavanjem obrazov.

Podjetje Momo je licenčno pogodbo že spremenilo, tako da sedaj ne vsebuje več spornih členov.

»Afera« spominja na afero FaceApp, kjer aplikacija spreminja (postara ali pomladi) uporabnikov obraz in je, oh, groza, v lasti ruskega podjetja. Kaj ima o tem za povedati Monitorjev kolumnist, si lahko preberete v aktualnem Monitorju.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji