Papirni obračun z uredbo GDPR

Objavljeno: 27.6.2018 | Avtor: Miran Varga | Kategorija: Monitor Pro | Revija: Julij-avgust 2018

Vem, mesec dni je tega, kar ste si grizli nohte ob omembi uredbe GDPR. Identificirali ste vsak drobec osebnih podatkov v svojih sistemih in datotekah ter analizirali z njim povezano tveganje. Morebiti ste omenjeno uredbo izkoristili še za ureditev drugih vidikov poslovanja, npr. uvedbo identifikacijskih kartic ter nadzora dostopa ali pa celo prenovo procesov in pod drobnogled vzeli vsako z dokumenti povezano aktivnost ter poskrbeli za njeno skladnost z novo evropsko zakonodajo. Marsikatero podjetje je v svoje digitalno drobovje spustilo tudi pravnike in za nagrado poleg potrditve o digitalni dokumentni higieni prejelo še precej masten račun.

Žal so številna podjetja pozabila na ključni del zagotavljanja skladnosti – ljudi, zaposlene. Ko sem se tako ob obisku podjetij v zadnjem mesecu sprehodil skozi prenekatero pisarniško okolje, mi je hitro postalo jasno, da bodo (slabe) navade zaposlenih daleč najtrši oreh. V bližnjem košu za smeti je bil na meni vidnem mestu odvržen izpis strank z več ključnimi postavkami, seveda tudi osebnimi podatki.

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Zakup posameznega članka ali dnevni zakup je na voljo tudi samo z vnosom e-naslova.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki