Teme - mobilna aplikacija

  • Brezplačno učenje tujih jezikov z naročnino

    Priljubljena, doslej popolnoma brezplačna mobilna storitev učenja številnih tujih jezikov Duolingo uvaja naročnino. Duolingo plus, ki stane deset ameriških dolarjev na mesec, odstrani oglase in omogoči učenje brez spletne povezave.

    Objavljeno: 22.4.2017 10:00več
  • Kraja gesel s tipali v telefonih

    Raziskovalci univerze v Newcastlu so dokazali, da lahko spretno napisana zlonamerna koda, dovolj je menda že koda v Javascriptu na spletni strani, prestreže in dekodira vnos varnostnih gesel PIN zgolj z analizo podatkov, ki ji telefoni zbirajo s tipali, kot je na primer elektronski žiroskop.

    Objavljeno: 14.4.2017 01:00več
  • Apple pripravlja rešitve s povečano resničnostjo

    Direktor družbe Apple Tim Cook v zadnjih intervjujih namiguje, da bo tehnologija povečane resničnosti (Augmented Reality; AR) zelo pomembna za prihodnost računalniških mobilnih rešitev, posredno pa tudi za sam Apple. Toda doslej ni bilo povsem jasno, v kakšni obliki se bo povečana resničnost pojavila v Applovih izdelkih.

    Objavljeno: 9.11.2016 01:00več
  • WeChat prehitel Google

    Kitajski WeChat, o katerem smo pisali v oktobrski številki revije Monitor, je splavil dodatno storitev, ki spominja na napovedane Googlove aplikacije Instant Apps. Gre za majhne programe, ki uporabnikom aplikacije za neposredno sporočanje omogočajo, da določena (občasna) opravila izvedejo znotraj matičnega programa. WeChat bo uporabnike z njimi zadržal znotraj svojega programa, medtem ko bo posameznikom prihranjeno iskanje (ne tako nujnih) aplikacij na mobilnih tržnicah ter sprehajanje med njimi. Programi, ki delujejo brez prenosa in so praviloma namenjeni zgolj preprostim (beri: enkratnim) akcijam, so v prvi fazi na voljo razvijalcem. Širša splavitev storitve sledi v kratkem.

    Objavljeno: 2.11.2016 10:00več
  • Plačilo s fotografijo računa

    Ljubljanska kavarna Sputnik je prva restavracija, v kateri lahko izdan račun za naročeno hrano in/ali pijačo plačamo tako, da ga le slikamo s telefonom. Brezgotovinsko plačilo je omogočeno s pomočjo mobilne denarnice Hal mBills.

    Objavljeno: 14.9.2016 01:00več
  • Roparji z mobilno igro vabili žrtve v past

    Mobilna igra Pokemon Go je v nekaterih delih sveta prava uspešnica. Nabiranje simpatičnih zveri v digitalno obogatenem resničnem svetu je obnorela številne igralce v ZDA, Avstraliji in na Novi Zelandiji. Medtem ko na evropski izid še čakamo, iz tujine prihajajo skrb vzbujajoče novice, ki kažejo, kako nevarno je lahko lokacijsko igranje. V enem izmed incidentov so roparji postavili Pokestop (lokacijo, kjer igralci nabirajo predmete v igri) ter čakali na nič hudega sluteče nabiralce Pokemonov, da so zašli v past. Oropane žrtve so dokaz, da sporočanje lokacije neznancem ni tako nedolžno, kot se sprva zdi. Nintendo in Niantic verjetno nista predvidela vseh težav, ki jih je s sabo prinesla njuna mobilna uspešnica. Morda so ravno dotične nevšečnosti razlog, zakaj obljubljene igre še ni v preostalem delu sveta.

    Objavljeno: 11.7.2016 09:00več
  • BMW-jeva informacijska avtomobilska prihodnost

    BMW je začel s polno paro uresničevati napovedano strategijo, po kateri naj bi v prihodnosti bistveno več vlagali v informacijske rešitve in inovacije povezane z avtomobili. V samo nekaj dneh so predstavili tri pomembne novosti, ki odpirajo nove možnosti za uporabo njihovih vozil.

    Objavljeno: 10.4.2016 01:00več
  • Ljubljanska Urbana po novem tudi na telefonu

    Uporabniki ljubljanske mestne kartice Urbana lahko odslej z mobilno aplikacijo Urbana plačujejo vožnjo z avtobusi (LPP), storitve parkirišč (JP LPT), prevoz z vzpenjačo (Ljubljanski grad), storitve BicikeLJ (Europlakat) in uporabo storitve SMS parking (JP LPT).

    Objavljeno: 9.4.2016 01:00več
  • Naprednejši dotik

    Naslednja velika stvar v mobilnem svetu je naprednejši dotik. Zaznavanje stopnje pritiska uporabljata na primer tako Applov telefon iPhone 6s kot Mate S kitajskega podjetja Huawei. Tako imenovani 3D dotik sicer omogoča naprednejšo uporabniško izkušnjo, a še vedno nekaj manjka. Podjetje Qeexo, ki stoji za tehnologijo zaznavanja različnih dotikov na telefonih podjetja Huawei (FingerSense), je predstavilo svoje videnje prihodnosti. Imenuje se FingerAngle. Gre za algoritem, s katerim naprava predvidi kot pritiska prsta na zaslonsko površino. Medtem ko z obstoječo tehnologijo za določene operacije potrebujemo dva prsta (povečevanje, obračanje slike), nam FingerAngle izvedbo istih akcij omogoča zgolj z enim. Kaj iznajdba pomeni oziroma bi lahko pomenila v praksi, izvemo v priloženem video posnetku.

    Objavljeno: 25.11.2015 01:00več
  • Kdo je za druženje?

    Google je brez velikega pompa splavil mobilno aplikacijo Who’s Down. Gre za preprost programski izdelek, s katerim preverimo, ali je kdo od prijateljev pripravljen na druženje. Enostaven uporabniški vmesnik pripomočka nam omogoča nastavitev ustreznega statusa ter imenovanje želene aktivnosti. Aplikacija deluje tudi kot orodje za medsebojno sporočanje. Na voljo je tako za operacijski sistem Android kot jabolčne naprave z Applovim sistemom iOS. Who’s Down - Fall 2015, kakor je programu ime na obeh tržnicah, v Sloveniji še ni dostopen. Tudi sicer za uporabo v trenutni različici zahteva povabilo.

    Objavljeno: 1.11.2015 13:00več
ph