Objavljeno: 16.3.2013 01:00

SimCity: ko igra v oblaku spodleti

Ko je podjetje Electronic Arts (EA) objavilo najnovejšo različico priljubljene igre SimCity, je bilo videti, da se obeta morda največja uspešnica letošnjega leta. Avtorji so namreč v igro vgradili elemente navideznega in resničnega sveta, saj navidezno mesto in celo ljudje v njem odražajo resnične ljudi (igralce), ki so povezani prek strežnikov v internetnem oblaku.

Toda igro so od samega začetka spremljale same polomije. Najprej so počepnili strežniki, ki so nujni za igranje iger, kljub temu da ima EA oblico izkušenj z pripravo na splovitev novih (spletnih) iger. Tudi po tem, ko so nevšečnosti s strežniki na videz odpravili, se večina uporabnikov pritožuje nad težavami z dostopom, saj nekateri čakajo tudi po 30 minut, preden dobijo dostop.

Težava je v temu, da igra zahteva nenehno povezljivost s strežniki, saj med skupnostjo in posameznikom poteka obilica sinhronizacije podatkov. Toda videti je, da so avtorji in predvsem načrtovalci sistema podcenili, kaj je potrebno za normalno delovanje igre.

Kupcem nove igre je seveda prekipelo, odgovor družbe EA pa je bil neprimeren, z iskanjem neutemeljenih obrazložitev in opravičil. Toda zopet se pokazalo, da iznajdljivosti spletnih skupnosti ni meja. Razjarjeni uporabniki so igro že razbili in pripravili modifikacije, ki omogočajo igranje tudi brez nenehne povezljivost na strežnike. Z obratnim inženiringom so odpravili modul za preverjanje povezave in vse UI elemente, ki so na to povezani. Igra sicer še vedno zahteva občasno povezavo na strežnik, za prenos podatkov in posodobitve stanja, vendar uporabnikom omogoča kolikor toliko normalno delovanje.

Dogajanje okoli SimCitya je lahko dobra lekcija za vse ponudnike storitev v oblaku.

http://www.simcity.com

CFDxkk0Ktr0

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • Internet umira, krivi smo sami

    Spletne strani in celotni internet se zanašajo na nepisano pravilo, ki se je v zadnjem letu začelo krhati in grozi, da bo pokopalo internet, kot ga poznamo. Zaradi agentov in modelov umetne inteligence čedalje manj klikamo na spletne strani, zaradi česar imajo te čedalje več težav s financiranjem. Zdi sem, da jim škoduje tudi Google, ki je doslej benevolentno zagotavljal promet s svojim iskalnikom.

    Objavljeno: 31.7.2025 05:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji