Objavljeno: 16.2.2018 01:00

Nova različica brskalnika Chrome blokira nadležne oglase

Google v najnovejši 64-bitni različici spletnega brskalnika Chrome uvaja pomembno novost – samodejno blokiranje nadležnih oglasov.

Čeprav se morda zdi, da Google, družba ki je zaslovela in še vedno v dobršni meri živi od trženja spletnih oglasov, s to potezo sama sebe strelja v nogo, temu ni tako. Chrome bo namreč po novem blokiral prikaz samo tistih oglasov, ki ne ustrezajo priporočilom združenja Better Ads Standards. Seveda so oglasi, ki jih posreduje Google, v celoti skladni s temi priporočili...

Nova namizna različica brskalnika samodejno skriva tako imenovane pop-up oglase, oglase, ki so »zalepljeni« (sticky) na spletno stran, video vsebine, ki se s sliko ali zvokom samodejno zaženejo ob prihodu na spletno stran in oglase, ki s odštevanjem časa preprečujejo ogled osnovne vsebine strani. Na mobilnih platformah velja vse naštete omejitve, dodatno pa bodo blokirani oglasi, ki z animacijo prekrijejo cel zaslon naprave.

Če dobro pomislimo, so to praktično vsi nadležni oglasi, hkrati pa velikanski delež vseh oglasov, ki se pravzaprav nahajajo na spletnih straneh. Poteza utegne izdatno pretresti oglaševalsko industrijo, zlati tiste, ki se niso prilagodili standardom Better Ads Standards.

Uporabniki so po drugi strani že dolga leta naprošali Google, da omogoči filtriranje vsebin, ki jih nadlegujejo pri vsakdanjem obisku spletnih strani. Dolga leta pravega odgovora ni bilo, zato so med najbolj uspešnimi dodatki za brskalnike razni "Ad-blockerji", ki pa so jim zdaj šteti časi. Tudi zato, ker Google skuša postopoma zmanjšati, morda celo ugasniti uporabo najrazličnejši dodatkov za brskalnike, ki so v isti sapi težko nadzorljiv vir potencialnih varnostnih ranljivosti za vdor v sisteme. Kar imajo uporabniki še manj radi, kot oglase.

Googlov sistem za blokiranje oglasov uporablja metodo ocenjevanja spletnih strani. Če sistem specifičen oglas oceni kot nadležen, bo brskalnik iz spletne strani odstranil tudi vse ostale oglase. Realno pa lahko pričakujemo, da se bo oglaševalska industrija po vsej verjetno hitro prilagodila in nadaljevala z oglaševanjem, najbrž pa bodo odkriti novi triki, kako pritegniti pozornost uporabnikov.

VrVuryo39Zc

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Kaj se zgodi, če Samsungov Galaxy Z Fold prepognete 200.000-krat?

    Ustvarjalec vsebin tech-it je s prenosom v živo na YouTubu izvedel maratonski test, v katerem je ročno odprl in zaprl Samsung Galaxy Z Fold 7 kar 200.000-krat

    Objavljeno: 8.8.2025 10:00
  • Izobraževanje zaposlenih za prepoznavanje ribarjenja je neučinkovito

    Ker so zaposleni eden najučinkovitejših vektorjev za vdore v poslovne sisteme, so različne delavnice, tečaji in urjenja, kako prepoznati ribarjenje (phishing) zlasti v večjih podjetjih postala del rednega izobraževanja. A raziskovalci z Univerze v San Diegu so pokazali, da je uspeh tovrstnih izobraževanj sila pičel.

    Objavljeno: 18.8.2025 07:00
  • Nove vrste dron

    Podjetje Insta360 je predstavilo povsem nov koncept drona Antigravity A1, ki združuje 360-stopinjsko snemanje in FPV-letenje. 

    Objavljeno: 18.8.2025 10:00
  • Unreal Engine v avtomobilih Tesla

    Vse kaže, da Tesla pripravlja pomembno vizualno nadgradnjo sistemov, kot sta Autopilot in Full Self-Driving.

    Objavljeno: 15.8.2025 10:00
  • Linus Torvalds spet ponorel

    Linus Torvalds, izumitelj in še vedno glavni skrbnik Linuxa, je vedno slovel kot vzkipljiv človek, zato tudi njegov zadnji izbruh ni zelo presenetljiv. Ob pripravi nove verzije jedra 6.17 jih je pošteno napel Palmerju Dabbeltu, ki je predložil kopico popravkov za RISC-V. Torvalds je, milo rečeno, ponorel.

    Objavljeno: 14.8.2025 05:00
  • Perplexity bi kupil Chrome

    Umetno inteligentni iskalnik Perplexity je v odmevni in povsem nepričakovani potezi Googlu ponudil 34,5 milijarde ameriških dolarjev v gotovini za prevzem spletnega brskalnika Chrome.

    Objavljeno: 13.8.2025 10:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji