Objavljeno: 25.1.2006

Nova programska oprema za dvig učinkovitosti in ravni storitev kontaktnih centrov

Microsoft je predstavil ogrodje Microsoft Customer Care Framework 2005, programsko rešitev za operaterje kontaktnih centrov, ki nudi združene podatke iz ključnih poslovnih sistemov, kot so izdajanje računov, upravljanje odnosov s strankami in vodenje naročil. V novo različico orodja je Microsoft dodal funkcije, ki operaterjem omogočajo tesnejšo integracijo kanalov za nudenje storitev strankam, kot so glasovno sporočanje, trenutno sporočanje in elektronska pošta, ter razvoj boljših samopostrežnih rešitev. S tem je mogoče sočasno zmanjšati operativne stroške in izboljšati raven storitve za stranke. Customer Care Framework presega fizične kontaktne centre, saj vsebuje orodja za nudenje informacij, neposredno dostopnih strankam. Z novim storitvenim portalom na temelju SharePointa in interaktivnega sistema za glasovno odzivanje lahko stranke, denimo, dostopajo do informacij o računih, naročajo nove storitve ali rešujejo poslovne probleme. Stranke lahko prav tako zaženejo spletni klepet ali interakcijo prek e-pošte z zaposlenim, zadolženim za stike z uporabniki.

http://www.microsoft.com

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • ChatGPT je bogatejši za pravega raziskovalnega agenta

    ChatGPT agent je nova generacija digitalnega pomočnika, ki združuje sposobnosti vizualnega in tekstovnega brskanja ter neposredne interakcije z zunanjimi platformami, kot so Google Drive, GitHub in SharePoint.

    Objavljeno: 18.7.2025 08:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji