Meta zaradi globe užaljeno svari pred slabšo uporabniško izkušnjo v EU
Meta je močno razočarana nad kaznijo, ki ji jo je izrekla Evropska komisija zaradi kršitev akta o digitalnih trgih. Zato so spremenili taktiko in začeli svariti tako regulatorja kakor javnost, da naj bi bila uporabniška izkušnja v Evropi zaradi zahtevanih sprememb slabša.
Jabolko spora je Metin pristop Pristani ali plačaj, ki uporabnikov pri oglaševanju daje dve (slabi?) možnosti. Lahko plačajo naročnino, da ne bodo gledali reklam, ali pa pristanejo na brezplačno storitev, ki jim prikazuje ciljane oglase. Komisija je to spoznala za nezakonito, zato je Meti poleg globe naložila tudi spremembo prakse v dveh mesecih.
Meta tega ne želi. Meta je dejala, da bodo morali zaradi zahtev Komisije uvesti nekaj sprememb, kar bi lahko občutno poslabšalo uporabniško izkušnjo v Evropi. Jasno je, da želi Meta s tem pritisniti na regulatorja in hkrati vplivati na javno mnenje, da bi se to obrnilo proti regulaciji.