Objavljeno: 3.9.2021 12:00

Kitajska mladini omejuje igranje internetnih iger. Na eno uro, med vikendi.

Kitajski regulator je za agencijo Xinhua povedal, da bodo ponudniki spletnih računalniških iger po novem omejeni, oz. bodo s časom igranja omejeni mladoletni uporabniki.

Uporabniki, ki imajo manj od 18 let, bodo lahko take igre igrali le med 20:00 in 21:00 in to le ob petkih, vikendih in praznikih. Ponudniki takih iger bodo zakonsko obvezani poskrbeti, da otroci izven teh ur ne bodo mogli dostopati do iger, kar pomeni, da bodo morali tudi natančno ugotavljati njihovo starost oz. preprečevati lažne prijave. Napovedani so tudi bolj pogosti inšpekcijski pregledi tovrstnih podjetij. Dosedanja pravila so otroke omejevala na 90 minut igranja dnevno, med vikendi je bilo dovoljeno igrati tri ure.

Kitajske oblasti že dalj časa skrbi negativni vpliv, ki ga imajo igre na tamkajšnjo mladino. Otroci naj bi postajali odvisni od njih, igre so poimenovali kar »duhovni opij«, kar bržkone namiguje na opijsko krizo, ki je kitajsko zaznamovala v devetnajstem stoletju.  

Julija je največji kitajski ponudnik tovrstnih iger, podjetje Tencent, v igrah uvedel prepoznavo obraza, ki ob prepoznavi mladoletnega igralca prepove dostop do igre, če jo poskuša igrati med 22:00 in osmo zjutraj, vendar to za kitajske oblasti očitno ni bilo dovolj. 

Delnice Tencenta so po objavi novih pravil v enem dnevu padle za 10%.

BBC

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • Internet umira, krivi smo sami

    Spletne strani in celotni internet se zanašajo na nepisano pravilo, ki se je v zadnjem letu začelo krhati in grozi, da bo pokopalo internet, kot ga poznamo. Zaradi agentov in modelov umetne inteligence čedalje manj klikamo na spletne strani, zaradi česar imajo te čedalje več težav s financiranjem. Zdi sem, da jim škoduje tudi Google, ki je doslej benevolentno zagotavljal promet s svojim iskalnikom.

    Objavljeno: 31.7.2025 05:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji