Oglasno sporočilo
Objavljeno: 10.12.2024

Kako ISL Online podpira digitalno preobrazbo japonske zavarovalnice Nippon Life

Z uvedbo tehnologije ISL Online, slovenske rešitve za oddaljeno podporo in deljenje zaslona, je največja japonska zavarovalnica Nippon Life Insurance povečala število posvetovanj s strankami za štirikrat. To potrjuje, kako lahko napredna tehnologija izboljša produktivnost in omogoči učinkovitejšo podporo strankam v digitalni dobi.

 Prehod 50.000 agentov na digitalno interakcijo

Podjetje Nippon Life Insurance, ustanovlje­no leta 1889 in s sedežem v Osaki, je največja japonska zavarovalnica z več kot 15 milijoni strank in 70.000 zaposlenimi. V zadnjih letih se je pod­jetje usmerilo v digi­talno transformaci­jo. Ta vključuje tudi prehod na tehnolo­gije, ki omogočajo oddaljeno podporo. Z uvedbo rešitve ISL Online so omogočili 50.000 zavarovalniškim agentom prehod na digi­talno okolje, kjer lahko svo­je delo opravljajo na daljavo, pri čemer ostaja interakcija s strankami v celoti varna. Tradicionalni fizični način pro­daje so tako preobrazili v dinamično, brezpa­pirno in oddaljeno poslovanje. »Stranke raje uporabljajo instant pogovorna orodja kot te­lefonske klice. Uporaba pametnih telefonov in spodbujanje digitalne transformacije sta načina, kako zadovoljiti potrebe strank,« pra­vi Yugo Eguchi, vodja oddelka za promocijo dejavnosti pri Nissayu. Število posvetovanj s strankami v podružnici Shibuya se je po uvedbi rešitve ISL Online povečalo za štirikrat, kar dokazuje uspeh tega pristopa.

Zavarovalni zastopnik deli svoj zaslon s stranko, ki lahko vse spremlja v realnem času na svoji mobilni napravi. Podatki se prenašajo preko varnega zasebnega oblaka ISL Online Managed Cloud.

Varnost in podpora v realnem času

Tehnologija ISL Online omogoča agentom zavarovalnice Nippon Life Insurance varno deljenje zaslona s stranko, ki lahko v realnem času spremlja predstavitev ali obravnavo za­varovalne police. Pri tem je zagotovljena vi­soka raven varnosti s prenosom podatkov prek zasebnega oblaka ISL Onli­ne Managed Private Cloud. To omogoča zaupnost in izpol­njuje standarde finanč­nih institucij. Zavaroval­ni agenti lahko strankam posredujejo infor­macije, ki jih te potrebujejo, brez fizične pri­sotnosti in s tem povečajo svojo učinkovi­tost. Poleg tega uporaba oddaljenega namiz­ja omogoča agentom in strankam enostaven dostop do digitalnih dokumentov in zmanj­šuje potrebo po fizičnih obiskih ter potova­njih. To prispeva k nižjim stroškom podjetja in zmanjšuje okoljski odtis.

 Stranke raje uporabljajo instant pogovorna orodja kot telefonske klice. Uporaba pametnih telefonov in spodbujanje digitalne transformacije sta načina, kako zadovoljiti potrebe strank.

Yugo Eguchi, Nissay

Prilagodljivost za uporabniško izkušnjo po meri

ISL Online se je izkazal za prilagodljivo re­šitev, ki lahko nenehno sledi potrebam svojih uporabnikov. Za Nippon Life Insurance je pri­lagodljivost ključna, saj omogoča hitro uva­janje funkcionalnosti, ki še dodatno olajšajo digitalno interakcijo s strankami. V sodelova­nju z lokalnim partnerjem OceanBridge Inc. je ISL Online izvedel vrsto prilagoditev, kot so optimizacija velikosti gumbov za boljšo mo­bilno dostopnost in funkcionalnosti, glasovni klic in možnost dodajanja opomb na zaslon. Kazuyo Seino s prodajnega oddelka v podru­žnici Shibuya pojasnjuje, da so bile te prila­goditve ključne za uspešno integracijo re­šitve: »Prilagoditve, ki smo jih predlagali, so bile izvedene hitro in učinkovito, kar je olaj­šalo sprejemanje nove tehnologije med za­poslenimi.«

ISL Online kot zanesljiv partner za več kot 2.500 japonskih podjetij

S strateškim partnerstvom z lokalnim dis­tribucijskim podjetjem OceanBridge Inc. se je ISL Online uveljavil kot vodilni ponudnik reši­tev za oddaljeno namizje na Japonskem. Med njihovimi uporabniki so poleg zavarovalni­ce Nippon Life Insurance tudi druga ugledna podjetja, kot so Mitsubishi Chemicals, Fujit­su, Canon, Santec Corporation, Rakuten in več kot 2.500 drugih japonskih podjetij. Viso­ka stopnja varnosti in izjemna prilagodljivost sta ključni lastnosti tehnologije ISL Online, ki japonskim podjetjem pomagata pri prehodu na digitalno poslovanje in omogočata učinko­vito podporo strankam.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • ChatGPT je bogatejši za pravega raziskovalnega agenta

    ChatGPT agent je nova generacija digitalnega pomočnika, ki združuje sposobnosti vizualnega in tekstovnega brskanja ter neposredne interakcije z zunanjimi platformami, kot so Google Drive, GitHub in SharePoint.

    Objavljeno: 18.7.2025 08:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji