Objavljeno: 18.10.2005

itSMF Slovenija - Združenje za ravnanje s storitvami IT

14. oktobra 2005 je pod okriljem organizacije itSMF International, združenja za ravnanje s storitvami IT, zaživel lokalni odsek itSMF Slovenija.

Razvoj informacijske družbe je prišel do točke, ko je učinkovitost in uspešnost organizacij, regij in držav postala usodno povezana z učinkovitostjo in uspešnostjo informacijskih storitev, na katerih temelji njihovo poslovanje. Kakovostne informacijske storitve so postale temelj delovanja in poslovanja v današnjem svetu, delovanje organizacij brez ustrezne informacijske podpore preprosto ni več mogoče. Kakovost je ključ uspešnega poslovanja organizacij, zato je uvajanje in upoštevanje standardov v poslovnih procesih postalo nujno. Splošni standardi (ISO, ...) so že uveljavljen način zagotavljanja kakovosti storitev tudi v Sloveniji.

Na področju zagotavljanja informacijskih storitev pa je položaj nekoliko drugačen, saj v tem trenutku upoštevanje standardov pri teh storitvah še ni splošno razširjeno, čeprav udeležba slušateljev na izobraževanjih s tega področja kaže, da je zavedanje in potreba po spremembah na tem področju v Sloveniji na visoki ravni. Število organizacij, ki želijo s pomočjo uveljavljanja dobrih praks in standardov na področju informacijskih storitev narediti odločilen korak naprej, se hitro povečuje.

V svetu je ena najbolj znanih organizacij, ki skrbi za strokovni razvoj tega področja, neprofitno združenje itSMF (IT Service Management Forum), v okviru katerega poteka sodelovanje, izmenjava izkušenj in najboljših praks. Organizacija razvija dobre prakse in spodbuja sodelovanje zainteresiranih organizacij po svetu tudi z ustanavljanjem lokalnih oddelkov itSMF. Lokalni oddelki so neprofitne organizacije, ki pod okriljem itSMF povsem samostojno sledijo viziji, poslanstvu in ciljem te mednarodne organizacije.

Združenje itSMF Slovenija si je zadalo za cilj razvijati in promovirati najboljše prakse na področju ravnanja z IT storitvami, vzpodbujati strokovno napredovanje osebja, ki razvija in zagotavlja delovanje storitev IT, oskrbovati člane s sredstvi, ki jim omogočajo vzpostavitev procesov stalnega izboljševanje kakovosti in učinkovitosti storitev ter povezovati se z drugimi skupinami, katerih delovanje je povezano z ravnanjem IT storitev.

Častni gost na ustanovni skupščini je bil direktor združenja itSMF International Aidan Lawes, ki je udeležencem spregovoril o mnogih zanimivih temah s področja delovanja združenja, kot tudi glavnega predmeta - smernic na področju razvoja upravljanja storitev IT. Še posebej je bilo zanimivo predavanje o novostih, ki jih lahko pričakujemo v tretji reviziji priporočil ITIL (ITIL v.3), ki bodo dokončane predvidoma v naslednjem letu ali letu 2007. V društvo so sicer vabljeni vsi, ki želijo sodelovati ter prispevati k uveljavljanju in razvoju dobre prakse ravnanja (upravljanja) storitev informacijske tehnologije (ITSM).

http://www.itsmf.si

http://www.itsmf.com

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • Internet umira, krivi smo sami

    Spletne strani in celotni internet se zanašajo na nepisano pravilo, ki se je v zadnjem letu začelo krhati in grozi, da bo pokopalo internet, kot ga poznamo. Zaradi agentov in modelov umetne inteligence čedalje manj klikamo na spletne strani, zaradi česar imajo te čedalje več težav s financiranjem. Zdi sem, da jim škoduje tudi Google, ki je doslej benevolentno zagotavljal promet s svojim iskalnikom.

    Objavljeno: 31.7.2025 05:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji