Objavljeno: 9.10.2015 05:00

Facebook: všečki niso dovolj

Facebookova ikona so gotovo všečki (Like), ki uporabnikom omogočajo hiter odziv na objave drugih. Všečke nekateri sicer kritizirajo, da omogočajo plehek odziv in da siromašijo odzive, saj je enostavneje pritisniti Like kakor porabiti dve minuti za ubeseditev misli, a všečki so tu in so postali Facebookov zaščitni znak.

Rahlo neprijetno pa všečki delujejo na sporočila o žalostnih, jeznih ali drugih dogodkih, kjer želijo uporabniki v resnici izraziti kakšno drugo mnenje ali čustvo (jezo, podporo, odobravanje, sočutje itd.). Všečkanje sporočila o ukradenem kolesu pač ni najbolj okusno, če se omejimo le na sorazmerno neškodljive dogodke.

Zato bo Facebook dodal še druge možnosti. Gumb Ni mi všeč (Dislike) uporabniki zahtevajo že vrsto let, pa ga Facebook ne želi uvesti z dobrim razlogom – če o stvari nimate povedati kaj pozitivnega, bolje da ste tiho. Like in Dislike bi se hitro sprevrgla v ocenjevanje ali glasovanje o objavah, kar poznamo na nekaterih forumih, in česar si Facebook ne želi. Facebook so uporabniki, in uporabniki s slabo ocenjenimi sporočili so žalostni uporabniki, teh pa na stran ni. Ni uporabnikov, ni denarja.

Druga možnost, ki jo je predstavil izvršni direktor Mark Zuckerberg, so odzivi (Reactions). Po novem bo poleg všečka možno klikniti še nekatere druge odzive, denimo smeh, jezo ali žalost. Facebook bo novo storitev začel preizkušati na Irskem in v Španiji. Nekateri uporabniki v teh državah bodo dobili možnost, da na mobilni napravi dlje časa kliknejo gumb Like, kar bo prikazalo dodatne možnosti. Če se bo zamisel prijela, jo bomo kmalu dobili tudi drugod.

Kaj pa vi mislite? Bodo novi gumbi še bolj osiromašili sposobnost uporabnikov ubesediti svoje misli ali ne?

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • Internet umira, krivi smo sami

    Spletne strani in celotni internet se zanašajo na nepisano pravilo, ki se je v zadnjem letu začelo krhati in grozi, da bo pokopalo internet, kot ga poznamo. Zaradi agentov in modelov umetne inteligence čedalje manj klikamo na spletne strani, zaradi česar imajo te čedalje več težav s financiranjem. Zdi sem, da jim škoduje tudi Google, ki je doslej benevolentno zagotavljal promet s svojim iskalnikom.

    Objavljeno: 31.7.2025 05:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji