Po vzponu lahko sledi le padec

Po vzponu lahko sledi le padec
Objavljeno: 20.4.2012 | Avtor: Vladimir Djurdjič | Kategorija: Tehnomanija | Revija: April 2012

V zadnjem času je slišati vse več komentarjev, namigov in odprtih vprašanj, ali se zlati časi družbe Google bližajo koncu. Podjetje je v vseh teh letih ustvarilo imperij, ki se ukvarja z neverjetnim številom dejavnosti, to pa zmanjšuje osredotočenost na nekaj pomembnih, ključnih področij. Googla, kot smo ga po izdelkih in vrednotah poznali še do včeraj, menda že lep čas ni več. Nasloviti skuša vsakogar in vsako storitev, ki bi lahko ogrozila njegovo spletno prevlado. V zadnjem času je gromozansko vložil v družabno omrežje Google+, to pa odžira energijo in tudi ustvarjalnost na drugih področjih. Vse skupaj je lepo opisal nekdanjih microsoftovec, od nedavna tudi nekdanji googlovec, James Whitaker, ko je v javnem pismu povzel srž problema, ki pesti Google.

Posrednih dokazov, da Google popušča na nekaterih področjih, medtem ko želi doseči več z Google+, je cel kup. Strategija na področju večpredstavnosti je, milo rečeno, zmedena. Googlov TV je bil doslej prej polomija kot uspeh, viri poročajo o tem, da je precej internega rivalstva med posameznimi oddelki, zato je politika družbe neusklajena. Mnogi zaskrbljeni gledajo na YouTube, ki naj bi nekega dne menda postal platforma za plačljive storitve, a vse kaže, da ob takem tempu in strategiji nima možnost za preboj na prvo mesto. Pa še nekaj - konec februarja je predsednik Eric Schmidt napovedal, da bo prodal skupno 2,4 milijona delnic (vrednih kar 1,5 milijarde dolarjev!). Menda je ta prodaja del načrtovanega in napovedanega dezinvestiranja. Toda mnogi znajo povedati, da tisti s pravimi informacijami vedno naredijo prave poteze.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki