Objavljeno: 28.12.2016 | Avtor: Boris Šavc | Monitor Januar 2017

Android avto alternative

Android Auto je Googlova aplikacija za voznike, ki imajo pametni telefon z Googlovim mobilnim operacijskim sistemom, nimajo pa avta, ki bi bil združljiv z istoimensko velikanovo storitvijo. Ker v Sloveniji aplikacija (še) ni na voljo (pa tudi sicer ni nič posebnega), se podamo v lov za spodobnimi alternativami.

Prvi približek aplikaciji Android Auto je Automate - Car Dashboard, ki nesramežljivo kopira Googlov uporabniški vmesnik in videz. Več svobode in lastnih zamisli program prikaže pri sami funkcionalnosti, kjer osnovnim zmožnostim plačljiva verzija aplikacije med drugim v nabor doda način zaganjalnika, naprednejši zagon, obvestila o kamerah in radarjih ter razširi njeno prilagodljivost.

Z uporabniškega vidika se najbolj izkaže program Drivemode: Driving interface, ki ima tako preprost uporabniški vmesnik, da se vozniku z njim skorajda ni treba ukvarjati. Drivemode zadane bistvo aplikacij za v avto, ki veli, da naj voznik pazi na dogajanje na cesti, medtem ko bo s telefonom rokovala aplikacija. Ideja programa je preprosta, na zaslonu je vedno prisoten polkrog, ki se odziva na poteg prsta iz leve proti desni ter zna prikazati vse zmožnosti programa. Navigacija, glasba, programi in druge zmožnosti so predstavljene z ikonami enakega videza, izbiranje med njimi nam olajša glasno opisovanje sleherne akcije. Program Drivemode je kot nalašč za voznike, ki niso vešči večopravilnosti, vedno se osredotoči na posamezno opravilo in rad predlaga naslednji logičen korak.

Car Home Ultra kombinira Googlovo glasovno iskanje, navigacijo ter prostoročne klice z dodatnimi gumbi, ki jim namenskost določimo sami. Posebnost predstavljajo informacijske ploščice, ki opozarjajo na smer vožnje, hitrost, višino, vremenske pogoje in stanje vgrajene baterije. Za nameček je vsega preveč, zaslon trpi zaradi prevelike uslužnosti, ki je med vožnjo lahko moteča. Pohvalimo lahko prilagodljivost pogleda ter dodatne zmožnosti, kot so alarmi, s katerimi hitri vozniki izvajamo neke vrste samonadzor.

Car dashdroid - Car infotainment je preprost in učinkovit program. Poleg privzeto napolnjenega osrednjega zaslona s potegom prsta v levo dostopamo do osmih uporabniških gumbov, ki jim po želji pripnemo ukaze, bližnjice in aplikacije ter ustvarimo lasten ekran, ki nam bo delal družbo pri vožnji. Podoben poteg prsta, tokrat iz leve proti desni na zaslon prikliče telefonski del aplikacije, s katero je moč klicati. Osrednji zaslon je sestavljen iz vremenskih podatkov, informacijah o trenutni hitrosti, s hitrimi gumbi za priročne sistemske nastavitve, stiki, navigacijo, glasbenim predvajalnikom ter glasovnimi ukazi. Predhodno nastavljenim zmožnostim lahko zamenjamo dežurno aplikacijo ter spremenimo predstavitveno grafiko. V celoti gledano gre za zloščen izdelek, ki ga odlikuje vrsta naprednejših zmožnosti, med katerimi je tudi samodejno preklapljanje med dnevnim in nočnim načinom delovanja.

Podobno uporabniško naravnan je tudi program Ultimate Car Dock - Car Mode, ki se ponaša s kar štiriindvajsetimi mesti, na katera po želji pripnemo lastne akcije oziroma bližnjice do nameščenih aplikacij. Vse skupaj deluje skorajda prisiljeno, saj med vožnjo ni razloga, da bi potrebovali tako številen nabor funkcionalnosti. Če iščemo preprost dostop do osnovnih telefonskih zmožnosti s čim manj zahtevane pozornosti, potem Ultimate Car Dock ni program za nas. Na srečo se izkaže z glasovnim upravljanjem, ki deluje odlično.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Severna Koreja s kriptovalutami in lažnimi zaposlenimi nakradla milijarde

    Za razliko od praktično vseh ostalih držav se Severna Koreja v veliki meri zanaša na internetni kriminal in kriptoprevare za financiranje delovanja države in izogibanje sankcijam. Tudi eden večjih letošnjih vdorov, ko so neznanci z borze Bybit ukradli za poldrugo milijardo dolarjev kriptovalute ether, je bil plod Severne Koreje.

    Objavljeno: 27.10.2025 07:00
  • Popolnoma drugačno električno kolo

    Rivianovo hčerinsko podjetje Also, specializirano za mikromobilnost, je predstavilo inovativno električno kolo TM-B (Transcendent Mobility - Bike), ki obljublja povsem novo izkušnjo vožnje. 

    Objavljeno: 23.10.2025 16:00
  • V Londonu vam bodo verjetno ukradli telefon

    Samo v lanskem letu so v Londonu ukradli 80.000 pametnih telefonov, kar je v milijonski metropoli sicer malo, a vseeno precej več kot v drugih podobno velikih mestih v Evropi. In približno tretjino več kot leto pred tem. Trend je torej zaskrbljujoč.

    Objavljeno: 23.10.2025 05:00
  • SD-kartica na dnu Atlantika preživela implozijo Titana

    Raziskovalci so na dnu Atlantskega ocena v bližini razbitine Titanika našli SanDiskovo spominsko kartico SD, s katere so lahko sneli 12 fotografij in devet videoposnetkov. Kartica je tja potonila pred dvema letoma, ko je implodirala podmornica Titan, s katero je podjetje OceanGate želelo obiskati razbitine slavnega parnika.

    Objavljeno: 22.10.2025 05:00
  • Tri četrtine vseh satelitov je Starlinkovih!

    S precej manj pozornosti javnosti, kot bi si tako pomembne spremembe zaslužile, v Zemljino orbito izstreljujemo satelite hitreje kot kdajkoli doslej. Prednjačijo ponudniki satelitskega dostopa do interneta, med katerimi je najhitrejši Starlink. Ta je 19. oktobra z raketo Falcon 19 v vesolje poslal še 28 satelitov, s čimer je presegel magično mejo 10.000.

    Objavljeno: 22.10.2025 07:00
  • Uvodnik: Vedno je kriv DNS!

    Konec oktobra se je zgodilo nekaj, kar bi lahko imenovali že klasika digitalne dobe – Amazonov oblak AWS je spet odpovedal poslušnost. Tokrat je šlo za podatkovni center US-EAST-1, tisti najbolj obremenjeni in najstarejši del Amazonove infrastrukture, ki poganja velik del svetovnega spleta.

    Objavljeno: 28.10.2025 | Avtor: Matjaž Klančar | Monitor November 2025
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji