Android in 3D grafika

Android in 3D grafika
Objavljeno: 26.2.2013 | Avtor: Ciril Bohak | Kategorija: Nasveti | Revija: Februar 2013 | Teme: android

Kako vstopiti v svet 3D grafike na mobilnih napravah, smo predstavili v članku pretekli mesec. Spoznali smo vzpostavljanje osnovnega okolja za prikaz 3D grafike na zaslonu, inicializacijo podsistema OpenGL in definicijo enostavnih 2D primitivov - črt, trikotnikov in večkotnikov. Sestavili smo tudi tristrano piramido in jo obarvali. Tokrat se bomo osredotočili na naprednejše obarvanje objektov s teksturami. Vsebina članka je skupaj s programsko kodo dosegljiva na android.monitor.si.

Po pregledu osnov 3D grafike na platformi Android si bomo v tem članku pogledali implementacijo nekaterih naprednejših konceptov, kot so teksture in prosojnost, predstavili pa bomo tudi, kako se lotimo implementacije nekoliko kompleksnejših aplikacij oz. igric, ki uporabljajo 3D grafiko. Namen članka je predstaviti nizkonivojski pristop za izvedbo naprednejših funkcionalnosti. Na tem mestu velja omeniti, da se večina današnjih razvijalcev 3D računalniških iger z razvojem na tej ravni sploh ne ukvarja, temveč se razvoja iger lotevajo na dosti višji stopnji, z uporabo katerega izmed igračkarskih pogonov (angl. game engine) ali vsaj višjenivojskega programskega ogrodja (angl. framework).

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki