Teme - Facebook

  • Facebook z novicami

    Družabno omrežje Facebook ima od nekdaj novičarsko zasnovo. Poleg osebnih objav so zidovi uporabnikov polni deljenih zgodb, med katerimi ne manjkajo udarne vesti s priljubljenih novičarskih portalov. Težavi pristopa sta dve. Na strani uporabnika moti klikanje povezav, ki nas popeljejo na vir novice in iz družabnega omrežja, medtem ko Facebooku ni povšeči zastonjkarstvo tovrstnih objav. Portali, ki so znali izkoriščati priljubljenost družabnih omrežij na čelu s Facebookom, so cveteli na račun njihove priljubljenosti. Nič več. Facebook je predstavil Instant Articles. Neposredno objavljanje novic bo hitrejše in njihovo uživanje dostopnejše. Oglasna pogača se bo seveda delila, svoje bo pobral tudi Facebook. Med prvimi partnerji so The New York Times, BuzzFeed, National Geographic, BBC News in Bild. Njihovi članki bodo sprva vidni le v mobilni aplikaciji operacijskega sistema iOS.

    Objavljeno: 14.5.2015 01:00več
  • Internet za tretji svet

    Mark Zuckerberg je napovedal, da bo Facebookov projekt internet.org po novem bolj odprt za morebitne partnerje.

    Objavljeno: 5.5.2015 09:00več
  • Zuckerbergov internet v Indiji naletel na oviro

    Internet.org je pobuda družabnega omrežja Facebook, s katero želijo Zuckerberg in druščina v sodelovanju z drugimi tehnološkimi velikani, neprofitnimi organizacijami in lokalnimi skupnostmi s spletom omrežiti dve tretjini prebivalstva na Zemlji, ki interneta še nima. Facebook, Samsung, Ericsson in drugi pa so pri širjenju (navidezne) dobrodelnosti v Indiji naleteli na oviro. Tri četrt milijona Indijcev se je s pritožbo, naslovljeno na vlado, jasno in glasno opredelilo, da Internet.org krši načela spletne nevtralnosti. Kupčija, ki so jo tehnološki veljaki sklenili z lokalnimi operaterji, jim z aplikacijo Internet.org resda omogoča brezplačno brskanje, a je vsebina spleta za revne filtrirana. Delovanje aplikacije Internet.org tako krši načela nevtralnosti interneta, saj je spletni promet, ki zastonjkarju omogoči zgolj dostop do družabnega omrežja Facebook in prgišča drugih izbranih spletišč, obravnavan drugače od konkurenčnih storitev in vsebin.

    Objavljeno: 18.4.2015 10:00več
  • Facebook Riff – skupinski video posnetki

    Facebook se še naprej močno trudi, da bi razširil svoj portfelj storitev, speljal nekaj uporabnikov konkurentom in obenem našel nove načine uporabe družabnih omrežij. Najnovejši projekt se imenuje Riff in predstavlja kombinacijo mobilne aplikacije in možnosti izdelave skupinskih video posnetkov, ki jih objavimo na Facebooku.

    Objavljeno: 2.4.2015več
  • Facebook med najbolj priljubljenimi

    Sodeč po poročilu analitskega podjetja App Annie so v svetu najbolj priljubljene mobilne aplikacije Facebook Messenger, Facebook, WhatsApp Messenger in Instagram (v tem vrstnem redu). Merili so število prenosov v trgovinah za iOS in Android. Po besedah Facebooka je več kot pol milijarde uporabnikov takih, ki do družabnega omrežja dostopajo izključno preko mobilne aplikacije. Priljubljenost Facebook Messengerja je predvsem v dejstvu, da so funkcionalnost trenutnega sporočanja letos preselili iz osrednje aplikacije Facebook v novi Messenger. Uporabniki nad tem sicer niso bili navdušeni, a so aplikacijo vseeno množično prenašali.

    Objavljeno: 29.1.2015 13:00več
  • Facebook nedosegljiv zaradi napačnih nastavitev

    Danes zjutraj sta bila tako Facebook kot Instagram za krajši čas nedosegljiva, v prvem trenutku pa je marsikdo pomislil na kak novi kibernetski napad. A predstavnik podjetja je kmalu povedal, da ni šlo za kak napad, temveč za spremembo pri konfiguraciji sistemov. Težavo so inženirji hitro odpravili, tako naj bi bile obe storitvi že povsem operativni.

    Objavljeno: 27.1.2015 10:00več
  • Turčija od Facebooka zahteva cenzuro

    V Turčiji je sodišče naložilo spletni strani Facebook, da mora blokirati vse strani, ki žalijo preroka Mohameda. V primeru, da spletišče ne naredi, jim grozi blokada v tej državi. Dogajanje je povezano z napadi na francosko revijo Charlie Hebdo, kjer so ponovno objavili karikature, s tem pa sprožili nekaj novih protestov na bližnjem vzhodu. Kot odgovor je turško sodišče ukazalo novičarskim spletnim stranem, da omenjene karikature oziroma naslovnice ne prikažejo, tamkajšnje oblasti pa so sprožile postopke zoper časopis, ki je objavil nekaj omenjenih strani.

    Objavljeno: 26.1.2015 10:00več
  • Facebook proti nadležnim objavam

    Najbolj nadležna stvar pri uporabi družabnega omrežja Facebook so nadležne objave prijateljev, ki vabijo k branju neverjetne novice ali k ogledu še bolj fantastičnega video posnetka. Prijatelji največkrat niso krivi, saj digitalno zlo delijo in všečkajo povsem nevede. Ali pa ugotovijo, da gre za prevaro in svojo objavo nemudoma izbrišejo. Žal je največkrat že prepozno, saj se nadloga širi hitreje kot ogenj. Vzdrževalci družabnega omrežja Facebook naše tegobe razumejo, zato so dodali mehanizem, ki bo dotične prevare v prihodnje vsaj onemogočal, če že ne preprečil. Možnosti brisanja objave so dodali opcijo označevanja goljufij. V primeru da posamezen vnos na družabnem omrežju prejme več tovrstnih pohval, bo za vedno odstranjen s Facebooka.

    Objavljeno: 22.1.2015 05:00več
  • Instagram naredil čistko

    Priljubljena družabna storitev Instagram je izvedla veliko čistko in razjezila precej svojih uporabnikov. V akciji, s katero so odstranili številne lažne račune, ki so po omrežju na veliko smetili, so Instagramovci nekaterim zvezdnikom z milijoni sledilci drastično zmanjšali njihovo (očitno zavajajočo) priljubljenost. Uporabniki so jezni, tisti z največjim padcem sledilcev pa so račune na družabnem omrežju celo ukinili. Zanimivo je, da je največji padec priljubljenosti ob čistki doživel Instagram sam, saj je izgubil tretjino vseh uporabnikov. Kaj za podjetje v lasti družabnega giganta Facebook pomeni 18 milijonov manj obiskovalcev dnevno, še ni znano.

    Objavljeno: 22.12.2014 05:00več
  • Facebooku upada članstvo, preizkušajo pa spletno prodajalno

    Sodeč po najnovejši raziskavi, med mladimi, pa tudi ostalimi Facebook ni več tako priljubljen, kot v preteklih letih. V ZDA so izmerili, da je odstotek najstnikov med 13 in 17 leti upadel na 88%, kar je precej manj kot 94% v letu 2013 in 95% v letu pred tem. Tudi med ostalimi skupinami uporabnikov je moč zaznati prvi padec interesa – v letu dni je padel iz 93% na 90%.

    Objavljeno: 21.12.2014 01:00več
ph