Objavljeno: 2.8.2021

Xiaomi nesporno št. 2 na svetu!

Kot izhaja iz podatkovnih poročilih IDC, Canalys, Strategy Analytics in Counterpoint, štirih največjih svetovnih podjetij za tržne raziskave, je Xiaomi v drugem četrtletju letošnjega leta prvič v zgodovini zasedel drugo mesto po prodaji in s tega mesta izpodrinil Apple!

IDC: Xiaomi je v tem četrtletju dosegel rekord in zabeležil 86,6-odstotno medletno rast prodaje.  

 Canalys: Xiaomi se je z 52,8 milijona prodanih enot in 83-odstotno rastjo prodaje prvič  v zgodovini zavihtel tik pod sam vrh lestvice najbolj priljubljenih pametnih telefonov med kupci. Canalys je v poročilu poudaril, da Xiaomi s konsolidacijo partnerjev in preudarnejšim upravljanjem odprtih trgov spreminja svoj poslovni model iz izzivalca na trgu v vodilnega na področju prodaje pametnih telefonov. Njihov naslednji cilj je s prvega mesta izpodriniti Samsung in tako postati vodilni prodajalec pametnih telefonov na svetu.

Strategy Analytics: Xiaomi se je prvič zavihtel med top 2 na lestvici najboljših vseh časov. V drugem četrtletju mu je uspelo prodati 52,8 milijona pametnih telefonov po vsem svetu in zavzeti 16,8-odstotni tržni delež. Xiaomi je med petimi največjimi ponudniki pametnih telefonov zabeležil najvišjo letno stopnjo rasti (+ 85,3% glede na lansko leto).

Counterpoint: Xiaomi presegel 50 milijonov prodanih pametnih telefonov in tako prvič postal druga največja blagovna znamka pametnih telefonov na svetu.  

Odkar je Xiaomi predstavil svojo prvo vrhunsko serijo Mi 10, nenehno uvaja inovacije na ključnih področjih, kot so kamera, zaslon, polnjenje, pametna proizvodnja in drugo. Z nenehnim vlaganjem v izboljšave je Xiaomiju uspel preboj na svetovnem trgu, potrošnikom pa so uspeli ponuditi vrhunsko tehnologijo, ki sooblikuje bodoče smernice razvoja industrije.

 Xiaomi namerava tudi v prihodnje krepiti temeljne zmogljivosti in utrjevati svoje mesto druge največje blagovne znamke pametnih telefonov na svetu.

 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji