Objavljeno: 12.10.2021 11:00

Na Googlu in Youtubu prepoved neznanstvenih oglasov 

Nov pravilnik za oglaševalce, založnike in ustvarjalce vsebin na spletnih platformah Google in YouTube.

Google je sporočil, da na svojem iskalniku in platformi YouTube ne bo več objavljal oglasov poleg vsebin z napačnimi informacijami o podnebnih spremembah, poročajo tuje tiskovne agencije. Nov pravilnik za oglaševalce, založnike in ustvarjalce vsebin na spletnih platformah Google in YouTube bo uporabnikom prepovedoval, da bi služili na račun vsebin, ki so v nasprotju z uveljavljenim znanstvenim soglasjem o obstoju podnebnih sprememb ter vzrokih zanje, poroča francoska tiskovna agencija AFP, ki se sklicuje na objavo Googlove oglaševalske ekipe.

Oglasi se tako ne bodo pojavljali ob spletni vsebini, ki podnebne spremembe označuje kot prevaro ali ki zanika segrevanje in človeški vpliv na to problematiko. Oglaševalci naj tovrstnih vsebin ne bi želeli videti poleg svojih oglasov, založniki in ustvarjalci pa na svojih straneh in posnetkih ne želijo oglasov s sporno vsebino, piše v sporočilu Googla.

Ameriški gigant sicer že omejuje oglaševanje poleg vsebin z občutljivo tematiko, kot so posnetki o orožju ali tragičnih dogodkih, vendar zanikanje podnebnih sprememb do sedaj ni bilo zajeto v omejitvah.

Google bo v objavah upošteval kontekst, v katerem so bile podane morebitne sporne trditve. Pri tem bo razlikoval med vsebino, ki napačne trditve predstavlja kot dejstva, in vsebino, ki o tovrstnih trditvah le poroča ali jih komentira, še poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Ameriški gigant sicer že omejuje oglaševanje poleg vsebin z občutljivo tematiko, kot so posnetki o orožju ali tragičnih dogodkih, vendar zanikanje podnebnih sprememb do sedaj ni bilo zajeto v omejitvah.

Direktor kampanj ameriške okoljske nevladne organizacije Avaaz Fadi Quran je Googlovo odločitev označil za pomembno, saj bi "lahko spremenila smer ekonomije zanikanja klimatskih sprememb". Prav tako je spodbudil druge spletne platforme, naj sledijo Googlu in ustavijo pretok denarja tistim, ki zanikajo podnebne spremembe.

Facebook, največji Googlov konkurent na področju digitalnega oglaševanja, si prizadeva za omejitev podnebnih dezinformacij na svoji platformi, vendar ne načrtuje prepovedi tovrstnega oglaševanja, dodaja AFP.

Mladina

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Kaj se zgodi, če Samsungov Galaxy Z Fold prepognete 200.000-krat?

    Ustvarjalec vsebin tech-it je s prenosom v živo na YouTubu izvedel maratonski test, v katerem je ročno odprl in zaprl Samsung Galaxy Z Fold 7 kar 200.000-krat

    Objavljeno: 8.8.2025 10:00
  • Programerska naloga, ki je ni rešil nihče

    Vsako leto se najboljši dijaki v programiranju na svetu merijo na olimpijadi iz informatike, kjer nastopa tudi slovenska ekipa. Tekmovalci v dveh tekmovalnih dneh rešujejo šest nalog, kodo pa pišejo v jeziku C++. Ene izmed nalog letos ni rešil nihče izmed 330 tekmovalci.

    Objavljeno: 6.8.2025 07:00
  • Linus Torvalds spet ponorel

    Linus Torvalds, izumitelj in še vedno glavni skrbnik Linuxa, je vedno slovel kot vzkipljiv človek, zato tudi njegov zadnji izbruh ni zelo presenetljiv. Ob pripravi nove verzije jedra 6.17 jih je pošteno napel Palmerju Dabbeltu, ki je predložil kopico popravkov za RISC-V. Torvalds je, milo rečeno, ponorel.

    Objavljeno: 14.8.2025 05:00
  • Xiaomi predstavil pametni ventilator

    Xiaomi je v poletni vročini za evropske trge predstavil Smart Desktop Air Circulation Fan, kompakten pametni ventilator, zasnovan za močan pretok zraka v manjših prostorih. 

    Objavljeno: 6.8.2025 11:00
  • Izobraževanje zaposlenih za prepoznavanje ribarjenja je neučinkovito

    Ker so zaposleni eden najučinkovitejših vektorjev za vdore v poslovne sisteme, so različne delavnice, tečaji in urjenja, kako prepoznati ribarjenje (phishing) zlasti v večjih podjetjih postala del rednega izobraževanja. A raziskovalci z Univerze v San Diegu so pokazali, da je uspeh tovrstnih izobraževanj sila pičel.

    Objavljeno: 18.8.2025 07:00
  • Microsoft bo ukinil enoto GitHub

    Ko je Microsoft leta 2018 prevzel GitHub, se ni nič bistvenega spremenilo, saj je ostal samostojna enota z istim direktorjem. A Thomas Dohmke, ki je od leta 2021čas vodil GitHub, je napovedal odhod iz podjetja, saj ima druge podjetniške cilje. Microsoft zamenjave ne bo iskal.

    Objavljeno: 13.8.2025 05:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji