Objavljeno: 17.5.2012

Grafični pospeševalniki se selijo v oblak

Nvidia je predstavila novo tehnologijo, s katero se procesna moč grafičnih pospeševalnikov (GPU) prvič seli v strežniške sobe in celo internetni oblak. Za osnovo so vzeli najnovejšo arhitekturo Kepler, ki so je prestavili iz ciljnih naprav v strežniške sobe. Ideja je v tem, da bi zahtevne preračune in grafične naloge procesirali v zmogljivih strežnikih, končni "izdelek" pa pretočno potisnili na ciljne naprave.

Nova oblačna strategija družbe Nvidia ima dve plati. Prvi so dali ime Nvdia VGX, namenjena pa je pretežno poslovni rabi. Podjetja naj bi to tehnologijo uporabljala v svojih podatkovnih centrih in s tem poganjala virtualno infrastrukturo (VDI), torej s tem omogočila dostop tudi do najbolj procesno zahtevnih aplikacij na preprostih mobilnih napravah, kot so tablice in celo pametni telefoni.

Druga plat implementacije tehnologije Kepler v oblaku pa je rešitev Nvidia GeForce GRID, namenjena ponudnikom računalniških iger. Zamisel je ta, da bi zahtevne igre procesirali v namenskih podatkovnih centrih in jih pretočno posredovali do odjemalcev, ki so vnovič lahko tako preprosti kot tablice in pametni telefoni. Nvidia je menda že v pogovorih z družbama Gaikai in OnLive, ki bosta odprli večje število podatkovnih centrov, sprva v ZDA, kasneje najbrž tudi drugje.

Avtorji trdijo, da lahko dosežejo povsem sprejemljivo latenco, torej tako za pogajanje sodobnih iger in grafičnih aplikacij, tudi pri prenosu slike prek internetnih povezav. V ozadju so seveda kartice Kepler, vsaka od katerih ima 3.072 jeder CUDA in je sposobna procesirati 4,7 teraFLOPS na sekundo.

http://www.nvidia.com

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Redka zmaga malega rudarja kriptovalut

    V času, ko rudarjenje bitcoina obvladujejo velika podjetja s specializirano opremo in ogromnimi viri, je neodvisnemu solo rudarju uspel izjemen podvig. 

    Objavljeno: 27.7.2025 13:00
  • Šibko geslo in hekerski vdor pogubila 158 let staro podjetje

    Britansko podjetje KNP iz Northamptonshira, ki se je ukvarjalo s prevozi, je po 158 letih obratovanja zaprlo vrata, zaradi česar je brez dela ostalo 700 ljudi. Razlog ni slabo poslovanje, težke tržne razmere, izgube ali celo poneverbe, temveč precej bolj banalen. Podjetje je opustošil hekerski napad, v katerem so napadalci odnesli podatke o vseh strankah.

    Objavljeno: 23.7.2025 05:00
  • Internet umira, krivi smo sami

    Spletne strani in celotni internet se zanašajo na nepisano pravilo, ki se je v zadnjem letu začelo krhati in grozi, da bo pokopalo internet, kot ga poznamo. Zaradi agentov in modelov umetne inteligence čedalje manj klikamo na spletne strani, zaradi česar imajo te čedalje več težav s financiranjem. Zdi sem, da jim škoduje tudi Google, ki je doslej benevolentno zagotavljal promet s svojim iskalnikom.

    Objavljeno: 31.7.2025 05:00
  • Tehnologija je orodje za množično nadzorovanje

    Ko je minuli teden kamera na koncertu skupine Coldplay v Bostonu prikazala par, ki objet posluša Chrisa Martina, bi bil lahko to le še eden izmed množice povsem običajnih in dolgočasni prizor. A ker se je ženska na posnetku obrnila proč in obraz zakopal v roke, moški pa se je sklonil pod kader, je posnetek vzbudil veliko pozornosti. Pevec Chris Martin ga je na odru komentiral z besedami, da sta bodisi zelo sramežljiva bodisi razmerje skrivata – in ostalo je bilo zgodovina.

    Objavljeno: 21.7.2025 05:00
  • ChatGPT-5 bo na voljo avgusta

    Sam Altman, izvršni direktor OpenAI, je potrdil, da bo model GPT-5 izšel že v začetku avgusta. 

    Objavljeno: 25.7.2025 09:00
  • ChatGPT je slab v šahu

    Najboljši šahist sveta Magnus Carlsen je v spletnem dvoboju premagal umetno inteligenco ChatGPT v vsega 53-ih potezah, pri čemer sam ni izgubil niti ene same figure. 

    Objavljeno: 21.7.2025 09:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji