Objavljeno: 18.5.2021 05:00 | Teme: pretočna storitev, video

Pretresi na trgu pretočnih storitev: nastaja gigant WarnerMedia + Discovery

Ameriški telekomunikacijski gigant AT&T bo prodal medijski del WarnerMedia, ki so ga leta 2016 kupili še pod imenom Time Warner (dovoljenje za prevzem so dobili šele leta 2018). WarnerMedio bodo prodali skupini Discovery, s čimer bo nastal velikan na trgu televizijskih in pretočnih vsebin.

WarnerMedia ima v lasti Warner Brothers, številne televizijske kanale (HBO, CNN, TNT, Cartoon Networks), Discovery pa poleg istoimenskega kanala še na primer Food Network, Eurosport in Animal Planet. AT&T bo za prodajo iztržil 43 milijard dolarjev. Delničarji AT&T bodo dobili 71 odstotkov delnic WarnerMedia, preostanek pa bodo dobili lastniki Discoveryja.

Spomnimo, da je AT&T za Time Warner plačal 108 milijard dolarjev, sedaj pa ga prodaja za manj kot polovico tega zneska, pa še to v kombinaciji denarja, vrednostnih papirjev in prevzema dolga. Prevzem bo verjetno uradno dokončan prihodnje leto, saj ga morajo potrditi še regulatorji trga.

Prodajo lahko razumemo tudi priznanje AT&T, da jim izlet v medijski svet ni uspel. Nedavno so prodali Yahoo in AOL za pet milijard dolarjev, sedaj se bodo znebili še WarnerMedie. Ob prevzemu Tima Warnerja so pošteno prečistili podjetje in odpustili 45.000 ljudi od 273.000 (kolikor so jih imeli v AT&T po prevzemu Time Warnerja).

AT&T se bo osredotočal na osnovno panogo, torej na nudenje telekomunikacij. S svežim denarjem, ki ga bodo dobili s prodajo, pa bodo vlagali v razvoj optičnih omrežij in prizemnih širokopasovnih omrežij (5G). In novo podjetje, katerega imena še ne poznamo? Resen konkurent Netflixu in Disneyju+ bo, ki imata 208 milijonov oziroma 100 milijonov naročnikov. WarnerMedia jih ima na HBO na primer 64 milijonov, Discovery pa še 15 milijonov.

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Izobraževanje zaposlenih za prepoznavanje ribarjenja je neučinkovito

    Ker so zaposleni eden najučinkovitejših vektorjev za vdore v poslovne sisteme, so različne delavnice, tečaji in urjenja, kako prepoznati ribarjenje (phishing) zlasti v večjih podjetjih postala del rednega izobraževanja. A raziskovalci z Univerze v San Diegu so pokazali, da je uspeh tovrstnih izobraževanj sila pičel.

    Objavljeno: 18.8.2025 07:00
  • Nove vrste dron

    Podjetje Insta360 je predstavilo povsem nov koncept drona Antigravity A1, ki združuje 360-stopinjsko snemanje in FPV-letenje. 

    Objavljeno: 18.8.2025 10:00
  • Unreal Engine v avtomobilih Tesla

    Vse kaže, da Tesla pripravlja pomembno vizualno nadgradnjo sistemov, kot sta Autopilot in Full Self-Driving.

    Objavljeno: 15.8.2025 10:00
  • Umetna inteligenca napovedala antibiotika proti gonoreji in MRSA

    Raziskovalci z MIT-a so uporabili generativno umetno inteligenco, da bi našli nove kandidate za antibiotike. Preverili so 36 milijonov različnih spojin, med njimi tudi takšne, ki sploh še niso nikoli obstajale. Med 24 najobetavnejšimi kandidati, ki so jih tudi sintetizirali in preizkusili, jih je sedem izkazalo aktivnost kot antibiotiki. Dva sta bila v miškah učinkovita proti okužbam gonoreji in MRSA.

    Objavljeno: 18.8.2025 05:00
  • Linus Torvalds spet ponorel

    Linus Torvalds, izumitelj in še vedno glavni skrbnik Linuxa, je vedno slovel kot vzkipljiv človek, zato tudi njegov zadnji izbruh ni zelo presenetljiv. Ob pripravi nove verzije jedra 6.17 jih je pošteno napel Palmerju Dabbeltu, ki je predložil kopico popravkov za RISC-V. Torvalds je, milo rečeno, ponorel.

    Objavljeno: 14.8.2025 05:00
  • Perplexity bi kupil Chrome

    Umetno inteligentni iskalnik Perplexity je v odmevni in povsem nepričakovani potezi Googlu ponudil 34,5 milijarde ameriških dolarjev v gotovini za prevzem spletnega brskalnika Chrome.

    Objavljeno: 13.8.2025 10:00
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji