Objavljeno: 13.10.2019 18:00

Gartnerjev cikel navdušenja za umetno inteligenco

Kdor se uči uporabljati tehnologijo umetne inteligence, tvega in dela napake. Toda kdor ne tvega, ne more računati na rast v svojem poslovnem segmentu. To bi lahko bil osnovni povzetek Gartnerjeve najnovejše raziskave in grafa cikla navdušenja (Gartner Hype Cycle) nad tehnologijami, ki jih skupno označujemo kot umetno inteligenco.

Gartnerjeva raziskava namreč kaže, da so podjetja, ki so v svoje poslovanje že vključila tehnologije umetne inteligence, v letih 2018 in 2019 zabeležila rast prihodkov med 4% in 14%. To pomeni, da je umetna inteligenca že konkurenčna prednost, ki jo nekateri pridno izkoriščajo.

Največ podjetij uporablja ali pa ima kratkoročne načrte povezane z uporabo digitalnih pomočnikov, kot so Amazon Alexa in Google Assistant v poslovnem okolju. Med tehnologijami, ki so že dozorele, je računalniški vid, ki ga je moč uporabljati v številnih poslovnih scenarijih, prav tako pa je strojno učenje pripomoglo k precej bolj učinkoviti razpoznave govora.

Nekatere tehnologije s področja so šele v povojih, a kažejo velike priložnosti na področju rabe: odločitvena inteligenca, strojno učenje na končnih napravah (na primer dronih, robotih) in umetna inteligenca kot storitev v oblaku. Najbolj vroča tehnologija ta hip pa je AutoML, oziroma zmožnost programa na osnovi strojnega učenja, da samodejno zgradi, uporabi in upravlja nove algoritme umetne inteligence na ciljnih podatkovnih modelih.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji