Telekomov partnerski program - medvedja usluga?

Telekomov partnerski program - medvedja usluga?
Objavljeno: 30.9.2007 19:49 | Avtor: Matej Šmid | Kategorija: Mnenja | Revija: September 2007

Pred dvema letoma, 14. 9. 2005, je Telekom Slovenije z veliko reklame napovedal partnersko sodelovanje pri promociji širokopasovnega dostopa interneta z vsemi ponudniki. Danes vse kaže, da je bil Telekomov partnerski program le spreten Telekomov "odgovor" na ugotovitve Agencije za pošto in elektronske komunikacije, "da so Telekomove operaterske cene neprimerne za oblikovanje učinkovitega poslovnega modela", in na uvedbo postopka na Uradu za varstvo konkurence "zaradi Telekomovega navajanja oziroma oglaševanja zgolj enega komercialnega ponudnika ADSL povezave v internet, in sicer svoje hčerinske družbe SIOL d.o.o.".

Telekom je s partnerskim programom, kot kaže, uspešno zavrl še vedno nedokončane načrte APEKa za ugotavljanje "poštenosti" Telekomovih operaterskih cen, pa tudi pri UVK ni bilo videti posebne volje za dokončanje omenjenega postopka po tem, ko je Telekom začel oglaševati tudi SIOLovo konkurenco. Čeprav se je po uvedbi partnerskega programa tržni delež SIOLove konkurence na širokopasovnem dostopu začel povečevati, pa je partnerski program ponudnikom povzročal vedno večje finančne težave, tako da se je že pred časom nehal izvajati. Dva od šestih partnerjev, Perftech in Sinfonika, sta svoje uporabnike že "prodala" Telekomu (Perftech s celotno infrastrukturo), tretji, ADamSLon, je "mrknil" in Telekomova spletna stran s seznamom partnerjev je bila 20. junija dokončno ukinjena.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki