Pridanič, spletni tatič

Objavljeno: 28.8.2018 | Avtor: Tomaž Geršak | Kategorija: Fokus | Revija: September 2018

V zadnjih nekaj letih sem v spletu gotovo kupil več sto različnih izdelkov. Največ seveda tehnike, pa obleke, vitamine, pohištvo, celo gradbeni material. Sosedje mi hudomušno očitajo, da s toliko nakupi pomembno prispevam k poslovanju Pošte, ki dostavi večino naročenih dobrin. Četudi sem že imel opravka z reklamacijo, zaenkrat nimam slabih izkušenj.

Tuji trgovci so zagotovo korak pred domačimi trgovinami, ob reklamaciji poskrbijo za brezplačno vračilo, izdelke manjše vrednosti pošljejo znova. Osvežimo si spomin: slovenska zakonodaja, tj. zakon o varstvu potrošnikov, natančno opredeljuje, da mora trgovec ob okvari pokriti vse stroške, ki bi nastali z vračilom, in zagotoviti ustrezen nadomestni del za čas popravila. Dobro je vedeti tudi to, da četudi reklamacijo prijavimo le teden dni pred iztekom, smo do rešitve upravičeni še eno leto. Žal pa zakon ali celo individualno mnenje Zveze potrošnikov trgovcu ne more naložiti upoštevanja omenjenih pravic, zato potrošniki pogosto ostanejo razočarani.

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Zakup posameznega članka ali dnevni zakup je na voljo tudi samo z vnosom e-naslova.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki