Leteti pod radarjem

Objavljeno: 28.8.2018 | Avtor: Gregor Stamejčič | Kategorija: Fokus | Revija: September 2018

Ko so ljudje opozorjeni, da jih nevidne oči spremljajo na vsakem koraku tako v virtualnem kot fizičnem svetu, običajno odvrnejo: »Saj nimam česa skrivati!« Ali pa: »I, koga pa jaz zanimam?!« Odgovor je seveda preprost: marsikoga.

Google in Facebook. Banke. Tržne agencije. Nakupovalna središča. Tisoče in tisoče podjetij, organizacij, trgovin in ustanov, ki se borijo za pozornost. Ki se učijo, kaj ljudi zanima, da jih lahko premamijo v nakup reči, ki jih ne potrebujejo. Zasebnost je danes dragocena dobrina in verjetno nikogar med nami ne mika, da bi ga, denimo, snemali na stranišču. Zato velja pregledati nekaj situacij, v katerih je nemara bolje ostati neviden, neopažen, tako rekoč leteti pod radarjem.

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Zakup posameznega članka ali dnevni zakup je na voljo tudi samo z vnosom e-naslova.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki