Centreks, smrt za hišne centrale

Centreks, smrt za hišne centrale
Objavljeno: 26.2.2008 01:09 | Avtor: Matej Šmid | Kategorija: Mnenja | Revija: Februar 2008

Telekom Slovenije je v začetku januarja prejel tožbo podjetja Sinfonika, ki zahteva odškodnino v višini 36.030.000 evrov zaradi oškodovanja podjetja Sinfonika in njenih pravnih predhodnic (ECS TEL., PROCOM in EuroComputer Systems) pri trženju naročniških telekomunikacijskih sistemov (hišnih telefonskih central) za poslovne uporabnike. Telekom naj bi namreč s konkurenčno storitvijo centreks, ki jo je začel ponujati leta 1998, kot lastnik javnega telekomunikacijskega omrežja kršil Zakon o telekomunikacijah, pri tem pa zlorabil tudi svoj prevladujoči (oziroma monopolni) položaj in nelojalno konkuriral tožnikom ter jim povzročil veliko gospodarsko škodo. S tožbo Sinfonike so se odškodninski zahtevki do Telekoma leta 2007 zvečali na 186 milijonov evrov.

Storitev centreks je v bistvu navadna telefonska storitev, ki se namesto v naročniških telefonskih centralah (PBX - Public Branch eXchange) in v krajevnem telekomunikacijskem omrežju pri naročnikih izvaja neposredno v centrali telekomunikacijskega operaterja in v javnem telekomunikacijskem omrežju telefonskega operaterja. S tem postanejo naročniške centrale odvečne, saj njihove funkcije prevzamejo kar javne telefonske centrale telefonskega operaterja in jasna ločnica med javnim in zasebnim omrežjem izgine. Centreks sicer ne ponuja vseh funkcij, ki jih poznajo hišne naročniške centrale, vendar pa manj zahtevni uporabniki lahko shajajo tudi brez njih.

Zakup člankov

Izbirate lahko med:

Za plačilo lahko uporabite plačilno kartico ali PayPal:

 

Najprej se morate prijaviti.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki