Objavljeno: 30.7.2009

Najmlajši uporabniki interneta so tudi najdovzetnejši za novosti

Tako vsaj ugotavlja raziskava, ki sta jo junija izvedli podjetji iPROM ter Valicon (n=929), in je pokazala, da so spletne skupnosti in strani z video vsebinami najbolj osvojili mlajši uporabniki interneta, pri starejših pa so bolj priljubljene novičarske strani in strani z malimi oglasi. Mlajši uporabniki so prav tako bolj dejavni na forumih.

Iskalnikom, ki jih najpogosteje obiskuje 30 odstotkov dnevnih uporabnikov, sledijo novičarske strani s četrtino uporabnikov, za njimi pa so uvrščene strani tako imenovanega spleta 2.0. Na tretjem mestu so tako spletne skupnosti z 18 odstotki uporabnikov ter strani z video vsebinami s sedmimi odstotki uporabnikov. Izstopa še podatek, da je štiri odstotke anketiranih, ki splet uporabljajo dnevno, navedlo, da najpogosteje obiskujejo strani s spletnimi igrami in takšne, ki omogočajo prenos filmov ter glasbe.

Večje razlike se prikažejo pri primerjavi uporabe po starostnih skupinah. Tako najstniki manj pogosto obiskujejo novičarske strani (9 odstotkov) kot mlajši odrasli (četrtina anketirancev) in starejši odrasli (30 odstotkov). Mladi so pogostejši uporabniki spletnih skupnosti, največ jih je starih med 15 in 29 let, in strani z video vsebinami (13 odstotkov starih do 19 let). Večja aktivnost sodelovanja na forumih se kaže pri dnevnih in mlajših uporabnikih, saj jih več kot polovica bere in pregleduje forume, 30 odstotkov jih komentira in odgovarja, desetina pa dnevno odpre novo temo. Ti podatki kažejo predvsem na to, da so mladi med prvimi osvojili splet 2.0 in možnosti, ki jih ta ponuja.

Največ zanimanja pritegnejo teme o računalništvu in zabavni elektroniki, saj jih spremlja skoraj štiri petine dnevnih uporabnikov spleta, takoj za njimi pa sta šport in rekreacija (73 odstotkov). Visoko, več kot 60-odstotno zanimanje imajo še oprema za dom in gospodinjstvo, avtomobilizem ter kulinarika. S starostjo se povečuje zanimanje za opremo za dom, kulinariko, nepremičnine in finance, upada pa zanimanje za računalništvo in modne trende.

www.iprom.si

www.valicon.net

Več novic

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

Najbolj brano

  • Velika Britanija svari pred polnjenjem telefonov v kitajskih električnih vozilih

    V zadnjem času so se pojavile resne skrbi glede varnosti podatkov pri uporabi kitajskih električnih vozil (EV), zlasti med zaposlenimi v obrambni industriji. Britanska obrambna podjetja, vključno z globalnimi velikani, kot sta Lockheed Martin in Thales, so svojim zaposlenim svetovala, naj se izogibajo povezovanju mobilnih telefonov s kitajskimi EV-ji, bodisi prek Bluetootha bodisi prek polnilnih kablov. Razlog za to so strahovi pred morebitnim vohunjenjem in krajo občutljivih podatkov.

    Objavljeno: 3.5.2025 07:00 | Teme: varnost, električna vozila, pametni telefon
  • Android bo telefone spremenil v računalnike

    Google v prihajajoči različici operacijskega sistema Android 16 preizkuša funkcionalnost, ki bo telefone z njim spremenila v prave mini računalnike. 

    Objavljeno: 5.5.2025 08:00 | Teme: google, android
  • Android z novo podobo

    V hitro izbrisani objavi na svojem blogu je Google nenamerno razkril naslednjo večjo prenovo uporabniškega vmesnika Android - Material 3 Expressive

    Objavljeno: 6.5.2025 08:00 | Teme: google, android
  • Kje je Microsoft ravnal napak s Copilotom

    Microsoft je močno zakorakal na trg umetne inteligence, ponudil je številne izdelke, kakovosti jim ne moremo oporekati, a manjka jim tisto glavno. V primerjavi s konkurenco Microsoftov Copilot skorajda nima uporabnikov. In to je problem.

    Objavljeno: 29.4.2025 13:00
  • Brskalnik, ki bo ubil zasebnost

    Eden glavnih očitkov trenutnemu prvaku med brskalniki je njegova integriranost v ekosistem in brezsramno sledenje uporabnikov, o katerih si zapomni skorajda vse. Po isti poti želi tudi Perplexity, ki je napovedal svoj brskalnik, ki bo to počel še odločneje. Zbiral bo podatke o vsem, kar počno uporabniki, zato da bo lahko prodajal personalizirane oglase.

    Objavljeno: 29.4.2025 12:00
  • Televizija brez oglasov? Nič več

    T-2, eden ključnih ponudnikov televizijskih paketov pri nas, uvaja oglase, ki se jih ne bo dalo več preskakovati. Razlog za preplah ali celo upor?

    Objavljeno: 29.4.2025 | Avtor: Matjaž Klančar | Monitor Maj 2025
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji