Objavljeno: 23.4.2018 11:00

Američani ne marajo Kasperskya, pika

Po tem, ko je lansko jesen ameriška Služba za državno varnost (DHS) izdala uredbo, ki zapoveduje takojšnjo odstranitev Kasperskyja z vseh računalnikov v državni upravi, njihove varnostne programe pa so nehali prodajati v trgovinah Best Buy in Office Depot, so se proti temu ruskemu podjetju obrnili tudi pri Twitterju. Prepovedali so jim oglaševati na tem omrežju, v celoti pa jih vendarle niso izbrisali.

Konkretnega razloga pri Twitterju niso navedli, zapisali so le splošno formulacijo, da ima podjetje poslovni model, ki se ne sklada s pravili oglaševanja na Twitterju. Omenili pa so, da je Služba za državno varnost lani izrazila bojazen, da Kaspersky informacije, ki jih pridobi od svojih uporabnikov, deli z ruskimi obveščevalnimi službami. Taki sumi se sicer pogosto pojavljajo, še posebej, ker se je šef podjetja, Eugene Kaspersky, nekoč šolal na KGBjevi tehnični akademiji.

Kaspersky proti ukrepu protestira, enako tudi Eugene Kaspersky osebno, hkrati pa ves svojo oglaševalski denar, ki bi sicer romal k Twitterju (in ga, resnici na ljubo, ni ravno veliko) namenja organizaciji Electronic Frontier Foundation (EFF), ki se bori proti spletni cenzuri.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji