Objavljeno: 4.11.2022

Daktela prevzela podjetje za umetno inteligenco Coworkers.ai

Daktela s prevzemi in organsko rastjo načrtuje v petih letih preboj med prvih deset svetovnih ponudnikov oblačnih storitev za kontaktne centre.

 

PRAGA, LJUBLJANA, 4. novembra 2022 – Globalno tehnološko podjetje Daktela, ki razvija in ponuja lastno programsko opremo za komunikacijo med podjetji in strankami, upravljanje izkušnje strank in notranjo komunikacijo, je kupilo večinski delež v podjetju Coworkers.ai, ki je vodilno češko podjetje za inteligentne klepetalne in glasovne robote. Za podjetje Daktela je to prvi od načrtovanih prevzemov, s katerimi se bo poleg organske rasti in globalne širitve v naslednjih petih letih uvrstila med 10 največjih svetovnih ponudnikov storitev CCaaS (call center as a service).

»Naša prevzemna strategija ima dva dela. Na eni strani iščemo na tujih trgih, kjer danes še nismo prisotni ali kjer šele začenjamo poslovati, podjetja s podobno usmeritvijo in profilom kot je naše. Drugi del strategije predstavljajo tehnološki prevzemi, ki nam bodo pomagali temeljito izboljšati naš portfelj izdelkov in povečati obseg naše osnovne dejavnosti. PodjetjeCoworkers.ai je primer tega. Umetna inteligenca danes ni več samo stvar mode, ampak bo v nekaj letih postala nujna za veliko število podjetij,« je prevzem pojasnil David Hájek, soustanovitelj in vodja globalne širitve podjetja Daktela.

Njegovim besedam pritrjuje tudi Gartnerjeva raziskava, ki je napovedala, da naj bi bilo do leta 2026 zaradi umetne inteligence avtomatiziranih 10 odstotkov komunikacije s strankami in poslovanja, kar naj bi podjetjem prihranilo približno 80 milijard ameriških dolarjev letno.

»Daktela je z nakupom Coworkers naredila še korak dlje k učinkoviti in celostni oskrbi strank. S tem je namreč pridobila eno vodilnih platform za prepoznavo govora in besedil. Za Dakteline uporabnike to v prvi vrsti pomeni dodatne zmožnosti za cenovno ugodno in sodobno obvladovanje zadovoljstva in zvestobe strank s pomočjo umetne inteligence. Skoraj 70 odstotkov komunikacije s strankami se namreč ponavlja. Zakaj bi svoje zaposlene mučili s duhamornim delom, ko pa najbolj osovražene pogovore delegirate sistemu, ki dela po vaših željah?« je nakup komentiral Domen Copič, vodja Dakteline pisarne v Ljubljani. 

Daktela je prevzela 51-odstotni delež v razvojnem podjetju Coworkers.ai samo tri leta po tem, ko je bila ustvarjena prva različica njihove informacijske rešitve. Podjetje pri razvoju svojega edinstvenega izdelka ne uporablja nobene od velikih komercialnih rešitev za samo umetno inteligenco, temveč je ustvarilo lastno tehnologijo za obdelavo naravnega jezika (NLP – natural language processing), ki temelji na umetni inteligenci.

»Zahvaljujoč temu so naši glasovni in klepetalni roboti bistveno pametnejši od drugih in lahko rešujejo tudi bolj zapletene zahteve. Hkrati je naš produkt nizko kodna platforma, kar pomeni, da lahko uvedbo v podjetje opravi praktično vsakdo, tudi brez znanja programiranja,« je izdelek opisal Luboš Urbančok, soustanovitelj Coworkers.ai.

Leta 2021 je promet zagonskega podjetja znašal približno pol milijona ameriških dolarjev. »Verjamemo, da nam bo strateška povezava s podjetjem Daktela pomagala pri večkratni rasti. Še posebej zaradi dejstva, da bomo svojo tehnologijo ponudili obstoječim strankam podjetja Daktela in vstopili na tuje trge,« je še dodal Urbančok. Pogovorne robote Coworkers.ai poleg čeških podjetij, kot so recimo finančna podjetja Komerční banka ter zavarovalnice Kooperativa, Generali Česká pojišt'ovna in VIG, poslovna skupina DEK, spletni trgovec Košík.cz ter spletni nepremičninski posrednik Bezrealitky, uporablja tudi največji slovaški mobilni operater Orange.

 

O podjetju Daktela

Podjetje Daktela združuje izkušeno ekipa strokovnjakov za telekomunikacije, ki se že več kot 15 let ukvarja z navideznimi telefonskimi omrežji PBX in z informacijskimi rešitvami za kontaktne centre. Podjetje Daktela s svojo strategijo »ena platforma – neskončne možnosti« ponuja komunikacijske rešitve v oblaku, s katerimi uporabniki svojim strankam zagotavljajo prilagojene storitve z izboljšano večkanalno izkušnjo. Podjetje je razvilo in upravlja z eno največjih infrastruktur VoIP v oblaku v Evropi, ki podpira komunikacijo več kot tisoč poslovnih strank iz segmentov, kot so ponudniki storitev klicnih centrov ter informacijskih točk, spletne trgovine, finance, zdravstvo, turizem in javna uprava.

Stik

Domen Copič

Vodja predstavništva za Slovenijo

Daktela, s. r. o.

Telefon: 01 777 82 10

Mobilni telefon: 031 381 285

E-pošta: domen.copic@daktela.com

Spletna stran: www.daktela.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji