Objavljeno: 19.7.2013 06:00

Leto dni Marisse Mayer na čelu Yahooja pozitivno

Marissa Mayer se je na čelo Yahooja zavihtela pred letom dni. Takrat je bil Yahoo v silno slabi kondiciji, pravzaprav na robu implozije. Yahoo se namreč ne bi spektakularno prekucnil, ampak bi se počasi sesedel sam vase zaradi zaostanka za konkurenco. Leto dni pozneje je situacija precej bolj rožnata.

Mayerjeva je v Yahoo prispela iz Googla 17. julija 2012. To leto je bila Yahoojeva različica leta treh papežev, saj so v manj kot 12 mesecih imeli kar tri izvršne direktorje. Carol Bartz je podjetje zapustila septembra 2011, januarja 2012 pa je taktirko prevzel Scott Thompson. Junija je Thompson moral oditi, ker se je izkazalo, da je lagal o svoji izobrazbi. Za samo vodenje podjetja ni bila njegova izobrazba nič bistvenega, a lažnivec v prvih klopeh si podjetje svetovnega formata pač ne more privoščiti. Zraven so na cesto poslali še vodjo odbora, ki je Thompsona preverjal in naposled priporočil za zaposlitev. Prispela je Mayerjeva.

Ta je hitro ugotovila, da je Yahoo postal zaspani mastodont, kjer inženirjem ni bilo več v navdih delati in ustvarjati. Mayerjeva je šla po nakupih, saj je Yahoo kupil Tumblr in Summly, potem pa je prevetrila še dogajanje v hiši. Precej prahu je dvignila sprememba politike glede dela od doma, ki ga je praktično ukinila. Požela je veliko negodovanja, a odločitev je ostala.

Rezultati novega metle v hiši so opazni. V zadnjem četrtletju je Yahoo ustvaril 331 milijonov dolarjev dobička, kar je 45 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Prihodki pa so sicer zmanjšali za sedem odstotkov na 1,14 milijarde dolarjev. Mayerjeva je najbolj zadovoljna z rastjo v segmentu spletnega oglaševanja, kjer ima Yahoo najhujšo konkurenco v obliki Googla in Facebooka. Beležili so petodstotno rast.

Yahoo torej še zdaleč ni odpisan. Potreboval je le brco, ki ga je predramila.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji