Objavljeno: 9.11.2016 05:00

Samsungu je res žal

V vsaj tolikšni meri gre sicer za reševanje ugleda in omejevanje škode, a končni rezultat je enak. Samsung se je ameriškim kupcem nesrečnega Galaxyja Note7, ki so ga zaradi vnetljivih baterij nehali prodajati, že prodane primerke pa vpoklicali, opravičil na velikem platnu. V ponedeljkovi izdaji najuglednejših ameriških časnikov (The Wall Street Journal, The New York Times in Washington Post) so zakupili celostransko reklamo, kjer so objavili opravičilo izvršnega direktorja Gregoryja Leeja. Svojim kupcem so se opravičili za težave, ki so jih povzročili, in se zahvalili za podporo.

Celostranske reklame v ameriških časnikih niso poceni, a za multinacionalke sploh niso drage. The New York Times za celostranski oglas računa dobrih 100.000 dolarjev, kar je za Samsung drobiž. V Washington Postu je cena podobna in za črnobel oglas znaša dobrih 160.000 dolarjev, v The Wall Street Journalu pa skoraj 200.000 dolarjev. Končna cena je seveda odvisna od pogajalskih sposobnosti, a velikostni razred ostaja. Če bi torej radi kaj na glas zavpili ameriškemu bralstvu, lahko to storite za ceno manjšega stanovanja v Ljubljani.

Medtem se vpoklic telefonov bliža koncu. Na Novi Zelandiji so se odločili za metodo palice, saj bodo prihodnji teden vsi telefoni tega modela prenehali delovati na mobilnih omrežjih. V ZDA medtem ponujajo korenček, saj vsak kupec poleg vrnjene kupnine prejme bon za 25 dolarjev, če pa se odloči za nakup drugega Samsungovega aparata, pa kar za 100 dolarjev. A kljub temu se 15 odstotkov telefonov še vedno ni vrnilo.

 

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji