Portali za rezervacije namestitev

Objavljeno: 28.12.2017 | Avtor: Jernej Horvat | Kategorija: Mali test | Revija: Januar 2018

Vsi večji trgovci tudi v Sloveniji svojim strankam ponujajo ustrezno mobilno aplikacijo. Vsebinsko so si, ne glede na podjetje, podobne. Poudarek je na promocijski ponudbi, vpogledu v stanje pik oziroma klub zvestobe in pregled najbližjih lokacij. Z uporabniškega stališča pa se v nadaljevanju predstavljene aplikacije trgovcev bistveno razlikujejo.

A/B testi. Pri booking.com spada A/B testiranje med prioritetne naloge vseh članov ekip, ki so udeleženi pri razvoju spletne strani in mobilnih aplikacij. Zoe Gillenwater, oblikovalka uporabniške izkušnje pri Bookingu, poudarja, da se z izvajanjem A/B testiranja ekipe izognejo dolgim sestankom in prerekanjem ter na podlagi testov na spletni strani z uporabniki ugotovijo, katera rešitev je najboljša. Na spletni strani se uporabnikom naključno prikazujeta dve alternativni oblikovni rešitvi, katerih rezultati se nato med seboj primerjajo. Glede na postavljene cilje in metrike se na koncu izbere tista alternativa, ki je dosegla boljše rezultate. Pristop k testiranju se booking.com obnese, saj podjetje po poročilu analitičnega podjetja Evercore dosega najvišje »konverzije« v celotni panogi. Konverzija se v tem primeru nanaša na odstotek uporabnikov, ki spletno stran obiščejo in na koncu opravijo rezervacijo.

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Zakup posameznega članka ali dnevni zakup je na voljo tudi samo z vnosom e-naslova.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki