Obiskanost naših spletnih strani

Objavljeno: 28.11.2017 | Avtor: Uroš Mesojedec | Kategorija: Dosje | Revija: December 2017

Po malo daljšem premoru smo si spet ogledali, kako se spreminjajo navade spletnih obiskovalcev na straneh revij Monitor in Mladina. Primerjali smo nedavno minulih 12 mesecev z enakim obdobjem leto prej.

Monitorju smo že nekajkrat objavili analizo spletnega obiska na straneh Mladine in Monitorja. Primerjali smo že mesečne in celoletne intervale, pri čemer smo mejna datuma izbirali v skladu z objavo članka. Tokrat bomo primerjali 12 mesecev s končnim dnem zadnjega oktobra 2017 in enako obdobje do konca oktobra 2016. Ker je starejše obdobje zajemalo tudi prestopni 29. februar, se je začelo z 2. novembrom 2015. Za lažje sklicevanje bomo analizirani obdobji v nadaljevanju označevali s ‘16 in ‘17. Tako kot vedno do zdaj smo uporabili mnogim znano orodje in neformalni standard spletne industrije, Google Analytics (GA). Mera obiska je bila, tako kot pri prejšnjih primerjavah, uporabniška seja (session), torej zaporedje ene ali več obiskanih spletnih strani v sklopu enega nepretrganega obiska. Rezultati so zato precej lažje razumljivi in jih lahko vsakdo primerja z lastnimi spletnimi stranmi, tudi če ne uporabljajo istega orodja, saj je GA močno vplival na praktično vsa sodobna orodja za analizo obiska. Kot pri vseh dosedanjih primerjavah tudi tokrat velja opomba, da statistiko obiska Monitorjevih strani sooblikujejo tisti, ki so tehnološko nekoliko bolj pustolovsko razpoloženi, na strani Mladine pa najdemo bolj enakomerno porazdeljen vzorec tipičnega obiska spleta v Sloveniji.

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Zakup posameznega članka ali dnevni zakup je na voljo tudi samo z vnosom e-naslova.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki