Igrajmo se

Objavljeno: 28.2.2017 | Avtor: Peter Šepetavc | Kategorija: Dosje | Revija: Marec 2017

Elektronski računalniki so sicer začeli svojo pot kot resni namenski stroji za kompleksne izračune (recimo poti topniških izstrelkov), a ni dolgo trajalo, da so prave topove nadomestile virtualne puške, ki jih današnja strojna oprema izriše na zaslon zavidljivo realistično.

Že nekaj let velja pravilo, da je za veliko večino uporabnikov povprečen (oz. celo podpovprečen) računalnik več kot dovolj zmogljiv – brskanje po spletu, urejanje seminarskih nalog in osnovna obdelava počitniških fotografij so naloge, ki so jim kos tudi najcenejši namizniki in prenosniki (oz. celo večina telefonov). Slednje pa ne velja, če želimo na tem računalniku igrati tudi igre; še posebej, če gre pri tem za novejše igre, z izpiljeno grafiko v realističnem 3D svetu.

Zakup člankov

Za daljši zakup pregleda člankov je potrebno biti prijavljen.
V kolikor še nimate svoje prijave, se lahko registrirate.

Zakup posameznega članka ali dnevni zakup je na voljo tudi samo z vnosom e-naslova.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!
Prijava

ph

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki