Objavljeno: 12.11.2018 14:00

Lenovo in strategija za prihodnost

Lenovo, kitajski, oz. kar svetovni velikan, je v Budimpešti pripravil dogodek Inteligent Futures, na katerem je novinarje in partnerje iz regije srednje in južne Evrope seznanil s poslovnimi rezultati in načrti za prihodnost.

Lenovo, do leta 2002 znan kot Legend, je svoj mednarodni pohod začel leta 2005, z nakupom IBMove divizije za osebne računalnike. Prenosniki ThinkPad in osebni računalniki ThinkCentre so pod novo taktirko zadržali svoj imidž resnih poslovnih naprav, podjetje pa ga je v naslednjih letih le še nadgradilo. Enako velja za IBMove strežnike System X in BladeCenter, ki jih je Lenovo z nakupom pridobil leta 2014.

Prenosniki Thinkpad ostajajo paradni konj "PC oddelka".

Danes ima Lenovo 52.000 zaposlenih v 160 državah in letno »obrne« 43 milijard dolarjev. Kar nekaj časa je že največji proizvajalec osebnih računalnikov na svetu (23,7%, drugi je HP z 22,5%, sledijo Dell, Apple in Acer), zadnji podatki na letni ravni kažejo 14% rast prometa, rast je že tri poslovna četrtletja višja od 10%. Lenovo je tudi podjetje, ki ima na spisku največjih svetovnih superračunalnikov (TOP500) največ sistemov, kar 117. Še največ težav imajo na področju mobilne telefonije, kjer so letos prvič po nakupu Motorole zabeležili »ne minus«. Verjamejo, da sedaj tudi na tem področju vedo kako naprej.

Podjetje se poskuša tudi na bolj obrobnih področjih, kot je ta pametni zvočnih za konferenčne dvorane.

Hkrati se podjetje zaveda, da se časi spreminjajo in da biti največji proizvajalec osebnih računalnikov kmalu ne bo dovolj. Kot drugi val svojega razvoja so si zadali preboj na tržišču podatkovnih centrov in že zgoraj omenjeni preboj na področju mobilne telefonije, za prihodnost pa bo ključen tretji val, ki bo povezal oblak, infrastrukturo in naprave. Ali, drugače povedano – strategija vključuje obrambo doseženega, gradnjo novih profitnih centrov (mobilna telefonija in podatkovni centri), nato pa investicije v oblak, pametne naprave, infrastrukturo in internet stvari (IoT).

Podjetje izdatno vlaga v prihodnost.

Vizija uporabniške izkušnje poslovnega uporabnika v celoti sledi viziji Microsofta. Menijo, da bo ta leta 2020 enaka, kot smo je danes vajeni na pametnih telefonih – osebni računalniki bodo v celoti vezani na trgovino z aplikacijami, vse nadgradnje bodo posredovane prek storitve Windows Update, skratka, uporabniki naj bi do takrat popolnoma osvojili Microsoftov Windows S-Mode. Hkrati so prepričani, da bo do takrat v naša omrežja povezano ogromno naprav IoT, uporabniki bodo kar nekaj svojega dela opravili prek sistemov za navidezno in dodano resničnost (AR/VR), poleg tipkovnic pa bomo uporabljali tudi peresa in seveda pametne pomočnice. In, verjetno ne presenetljivo – delo bo v celoti temeljijo na podatkih v oblaku in naročninah na različne servise. Lenovo se bo vsekakor potrudil, da bo pri vsem tem izrazito prisoten.

Lenovo svojo "Thinkpad prisotnost" zelo dobro nadgrajuje s serijo naprav Yoga. Med njimi je tudi letošnji YogaBook C930 s "tipkovnico" iz e-papirja, ki lahko postane tudi risalna površina.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji